همشهری آنلاین: عضو کمیته‌ تنظیم مقررات فدراسیون فوتبال گفت: اگر اثبات شود، عبدالزهرا با وجود محرومیت برابر ایران بازی کرده است نتیجه دیدار عراق برابر ایران سه بر صفر به سود ایران تغییر می‌کند.

نصیرزاده

ايسنا نوشت: هوشنگ نصیرزاده درباره‌ استفاده تیم ملی عراق از یک بازیکن دوپینگی در بازی مقابل ایران، اظهارکرد: طبق پروتکلی که میان کشورهای عضو فیفا به امضا رسیده است وقتی آزمایش دوپینگ یک بازیکن مثبت اعلام می‌شود باید مدارک آن برای فیفا ارسال شود. اگر علا عبدالزهرا در زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کرد آزمایش دوپینگش مثبت شده باشد و توسط مسئولان باشگاه تراکتور سازی مدارک به فیفا ارسال شده باشد احتمالا فیفا او را محروم کرده است. این موضوع را ممکن است فدراسیون فوتبال ایران اطلاع نداشته باشد.

وی افزود: بر همین اساس اگر تا دو ساعت پس از دیدار ایران مقابل عراق مسئولان تیم ملی به خاطر این موضوع شکایت خود را رسما اعلام کرده باشند، مسئولان AFC این موضوع را استعلام می‌کنند تا ببینند آیا محرومیت علا عبدالزهرا به بازی مقابل ایران مربوط می‌شود یا خیر؟ اگر چنین اتفاقی افتاده باشد عراق از بازیکن محروم استفاده کرده است و طبق قانون باید نتیجه بازی باید سه بر صفر به نفع ایران تغییر کند.

کد خبر 285194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha