همشهری آنلاین: تظاهرات سراسری، در اعتراض به هتک حرمت به ساحت قدسی رسول عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، سوم بهمن پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد.

PROPHET

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ این تظاهرات با شعار لبیک یا رسول الله و همه ما امت محمدی و عاشق رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم هستیم پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور و همزمان در تهران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه فراخوان عمومی، ضمن دعوت از ملت محمدی و انقلابی ایران اسلامی، اهانت گستاخانه غرب را نشان ‌از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها دانستند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده است که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌دانند در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند.

در پایان این اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی بیان شده است که" ما ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان ، فردا پس از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور فریاد عدالت، صلح و آزادی دین مبین اسلام را فریاد می‌زنیم و همبستگی آزاداندیشان و حقیقت طلبان جهان را به نمایش می‌گذاریم.

 

کد خبر 285042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha