همشهری آنلاین: رییس جمهور بصورت سرزده در منزل جانباز ۷۰ درصد سید شهاب الدین بصّام تبار حضور یافت و ضمن دلجویی از وی از ایثار و فداکاری این جانباز سرافراز و خانواده وی تجلیل کرد.

روحانی - سیدشهاب الدین بسطام تبار

حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی در این دیدار كه در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، فداكاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف كرد و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان را برای خود افتخار می دانیم چرا كه شما در راه رضای خدا و برای دفاع از كشور و مردم هستی و جان خود را در راه انقلاب و اسلام در طبق اخلاص قرار دادید.

دكتر روحانی خاطر نشان كرد : امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار فداكاری، ایستادگی و مقاومت همه كسانی است كه در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رییس جمهوری تصریح كرد: اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم كرده و ایستادگی انجام نمی شد امروز چیزی از انقلاب و كشور باقی نمانده بود لذا همه داشته هایمان در سایه دفاع مقدس است.

دكتر روحانی همچنین ایثار و فداكاری همسران جانبازان را اقدامی به مراتب ارزشمند تر و قابل تجلیل دانست و خطاب به همسر این جانباز سرافراز اظهار داشت: اینكه داوطلبانه به صحنه ایثار و فداكاری قدم گذاشته و راه خدمت به یك جانباز را انتخاب كرده اید بی تردید ازجایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستید و بدون شك در اجر ایثارگران سهیم می باشید.

در این دیدار صمیمی دختر جانباز بصام تبار ،یكی از آثار و تابلو های هنری خود را به رییس جمهور اهداء كرد.

در این دیدار كه حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور نیز حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی دكتر روحانی به خانواده این جانباز تقدیم شد.

سیدشهاب الدین بسطام تبار در سن ۲۱ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در منطقه جزیره ام الرصاص به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

کد خبر 284251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha