همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نشت گاز در یک خوابگاه آزاد واقع در خیابان فاطمی منجر به مسمومیت هفت دانشجوی دختر ساکن در این مجتمع خوابگاهی شد.

گازگرفتگی

به گزارش ايرنا، سیدجلال ملكي در رابطه با حادثه نشت گاز در خيابان فاطمي افزود: در این حادثه که ساعت یک بامداد امروز در ساختمان پنج طبقه خوابگاه دانشجویان دختران روی داد، هفت نفر از دانشجویان ساکن در این مجتمع، براثر استنشاق گاز منواکسد کربن مسموم شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه و ایمن سازی ساختمان، اظهار کرد: مصدومان این حادثه به منظور دریافت خدمات درمانی مناسب به عوامل اورژانس تحویل شدند.

ملکی، نقص در دودکش موتورخانه (واقع در طبقه منفی یک) و عدم تهویه مناسب را علت بروز این حادثه اعلام کرد و گفت: عدم رعایت اصول ایمنی در وسایل گرمایشی می تواند خطرات جبران ناپذیری برای شهروندان داشته باشد.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز دراین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: پنج نفر از دانشجویان مسموم شدن بصورت سرپایی درمان و دو نفر دیگر نیز برای دریافت خدمات درمانی لازم، به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.

کد خبر 282935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha