همشهری آنلاین: عوامل ناشناس با مراجعه به دکه‌های مطبوعاتی در سطح کلانشهر مشهد اقدام به خرید و جمع آوری تمامی نسخه‌های روزنامه خراسان کردند.

روزنامه خراسان

به گزارش ايرنا، روزنامه خراسان در ستون «حرف مردم» شماره چهارشنبه (10 دی) به نقل از تماس یکی از خوانندگان خود که خواستار توضیح پیرامون این موضوع شده بود، جمع آوری یکجای نسخه‌های این روزنامه در دوشنبه گذشته ( 8 دي) را تایید کرد.

تاکنون مسئولان این روزنامه واکنشی روشن نسبت به این رخداد نامعمول نشان نداده‌اند.

بر اساس مطلب منتشره در شماره دوشنبه هشتم دی ماه روزنامه خراسان دادستان عمومی و انقلاب مشهد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با این جریده از صدور و اجرای حکم برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری پدیده، تبرک و پردیسبان و پلمپ دفاتر مربوطه خبر داده بود.

قاضی 'غلامعلی صادقی در این مصاحبه اختصاصی با اشاره به هشدارهای قبلی در مورد تبلیغات اغوا کننده شرکت‌ها گفته بود: مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها باید پاسخگو بوده و فاصله غیرواقعی بین ارزش واقعی سهام با ارزش بادکنکی آن را که به خاطر دلال بازیها به وجود آمده برطرف کنند.

همچنین پیرو این اقدام جمعی از خریداران سهام همین شرکت‌ها در مشهد همان روز به منظور کسب آگاهی از جزییات موضوع دست به تجمع زدند.

معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور با استناد به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی شرکت‌های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان از منع صدا و سیما، رسانه‌های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری‌ها، فرودگاه‌ها، راه آهن و فعالان فضای مجازی در سطح کشور در خصوص انتشار ه گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکتها خبر داد.

هم اینک پرونده قضایی این شرکت‌های سرمایه گذاری در شعبه 904 بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در حال بررسی است.

کد خبر 282839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha