پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنسرت گروه "پلاستیکا" به آهنگسازی نوید اربابیان و امیر اشکان غلامی ۱۱دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

گروه پلاستیکا

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران امیر اشکان غلامی که خوانندگی این کنسرت را نیز بر عهده دارد متولد 1361 در مشهد، در سال ٧٦ موسيقي رابه صورت خود آموز با نوازندگي گيتار شروع كرد و در ادامه در سال ٨١ دغدغه خواندن وی را برای اولین بار به استوديو كشاند.

وی تاکنون دو آلبوم به نام های "سايه ها"(انتشارات گلچین آوای شرق) و "پلاستيكا" (باربد) منتشر کرده و چندين قطعه برای انتشار در دست دارد. آلبوم پلاستيكا در سال ٩٢ و در پي همكاري با نويد اربابيان آهنگ ساز خوش ذوق، توليد شد و به بازار عرضه شد . وی معتقد است که هنر و به ويژه موسيقي در جامعه تاثير زیادی دارد و از همين رو دغدغه ي هميشگي اش يعني توجه و حفظ محيط زيست باعث شد كه آلبوم دوم وی با عنوان پلاستيكا به بازار موسیقی معرفی شود که با استقبال خوبی مواجه شد.

ترانه های کنسرت گروه " پلاستیکا" سروده نوید اربابیان ، جواد گنجعلی ، آبان صابری ، رضا عابدین زاده و نصرت رحمانی است و نوازندگان این کنسرت میلاد مرادی:کمانچه، پرام فریوسفی:ویلون آلتو ، ماکان خویی نژاد:چلو ، نوید اربابیان:باس ، علی باغفر: درامز، علی رضا ثنایی:گیتار ، امید نیک بین:پیانو و کیبورد و امیر اشکان غلامی خواننده و نوازنده گیتار می باشند . قطعاتی که قرار است این گروه به اجرای آن بپردازند نیز عبارتند از: پلاستیکا ، در چشم های ، کشک زانوی تو ، دنیای واقعی ، بیهوده ، آخرین امید ، پرسه ، سنگفرش ، از من نخواه ببخشمت، چشم براه ، چرا, ما عاشقیم و دربدرم.

 کنسرت گروه " پلاستیکا " به تهیه کنندگی شهریار جوهری و علی کبیر خلیل با حمایت انتشارات فرهنگی هنری آوای باربد در تاریخ یازدهم دی ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

کد خبر 282650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha