یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان بعد از سال ها در زادگاهش در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت، آن هم در سالنی که گنجایش آن تنها ۴۱۲ نفر است.

به گزارش سایت انجمن موسیقی ایران گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان ۱۲ دی در سالن شهید آوینی شهر بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

 این کنسرت جمعه این هفته در دو سانس ساعت های ۱۹ و ۲۱ بر گزار می شود که طی آن آکا صفوی، حسین سنگسر، مرتضی پالیزدان، مهدى شریفیان، محمود بردک‌نیا، حمید اکبری ، محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه لیان را همراهی خواهند کرد.

بلیت‌های این کنسرت نیز با مبالغ ٣٠، ٣۵ و ۴٠ هزار تومان عرضه می شود و اعضای گروه«لیان» در این کنسرت ترکیبی از قطعات بوشهری را که پیشتر توسط این گروه به روی صحنه رفته است به اجرا در خواهند آورد.

شریفیان با اشاره به این‌که ابتدا استادیوم شهید بهشتی برای برگزاری این کنسرت در نظر گرفته بود، گفت: با توجه به این‌که کنسرت «لیان» در شهر بوشهر مورد استقبال بسیاری از همشهریانمان قرار می‌گیرد، ابتدا به متولیان فرهنگی پیشنهاد دادیم تا استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید بهشتی را در اختیار ما بگذارند، اما موافقت نشد، گزینه بعدی عمارت تاریخی ملک بود که با آن هم موافقت نکردند؛ سرانجام قرار شد کنسرت در سالن شهید آوینی با گنجایش ۴۱۲ نفر برگزار شود.

کد خبر 282337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha