همشهری آنلاین: رییس انجمن هنرمندان نقاش از ارائه طرح مکتوب این انجمن برای برگزاری نهمین دوسالانه نقاشی به مرکز هنرهای تجسمی خبر داد.

دو سالانه نقاشی

به گزارش مهر؛ معصومه مظفری رییس انجمن هنرمندان نقاش درباره برگزاری نهمین دوره دوسالانه نقاشی گفت: از ماه ها پیش که قرار شد انجمن هنرمندان نقاش دوسالانه نقاشی را برگزار کنند، جلسات مختلفی را با رییس مرکز هنرهای تجسمی برگزار کردیم و سرانجام حدود دو ماه پیش طرح مکتوب خود را  برای برگزاری این دوسالانه همراه با معرفی اعضای شورای سیاست گذاری به مرکز هنرهای تجسمی ارائه کردیم و هم اکنون منتظر پاسخ مرکز هستیم.

مظفری با بیان این که چند سال از برگزاری هشتمین دوسالانه نقاشی می گذرد، افزود: این دوسالانه در طرح مکتوبی که ما ارائه کرده ایم، پاییز سال 94 برگزار خواهد شد و هنوز هیچ قرارداد مکتوبی برای برگزاری این دوسالانه نداریم.

او در پایان درباره آخرین مهلت برای برگزاری به موقع این دوسالانه در پاییز سال آینده و شروع به کار نیز بیان کرد: باید در همین دی ماه پاسخ خود را از مرکز هنرهای تجسمی دریافت کنیم تا زمان کافی برای برنامه ریزی و شروع مقدمات برپایی دوسالانه تا پاییز سال 94 داشته باشیم.

انجمن هنرمندان نقاش آخرین بار در ششمین دوره دوسالانه نقاشی با مرکز هنرهای تجسمی مشارکت داشت و دوسالانه هفتم و هشتم بدون مشارکت این انجمن برگزار شد.

هشتمین دوسالانه نقاشی دی ماه سال 1390 برگزار شد و اکنون نهمین دوره آن در خوشبینانه ترین شکل با دو سال تأخیر برگزار می شود.

کد خبر 282200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha