همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بخشی جزئی از نیروهای مسلح در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) شرکت می‌کنند، گفت: این رزمایش نشان‌دهنده بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

سید‌عبدالرحیم موسوی

به گزارش تسنیم، امیر سید‌عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش، گفت: اکنون توان ما به حدی است که اگر کسی بخواهد به این آب و خاک نظر نامناسبی داشته باشد، نیروی‌های مسلح و مردم، آن را از این فکر پشیمان خواهند کرد.

وی، نیرو های مسلح را خط مقدم دفاع از کشور دانست و افزود: اقتدار کشور ما صرفا متکی به نیروی نظامی و مسلح نیست، در واقع نیروهای مسلح ما خط مقدم هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین، تأکید کرد: اقتدار کشور ما به نیروی مردمی، ایمان، هویت ملی، اعتبار ملت و در رأس همه آنها، رهبری مقتدر است.

امیر موسوی با اشاره به رزمایش محمدرسول‌الله(ص) که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: در بخش نظامی، این رزمایش نشان‌دهنده بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است. این رزمایش از صبح روز چهارم دی‌ماه در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومترمربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی جزئی از نیروهای مسلح در این رزمایش شرکت می‌کنند و یگان‌های ما در جنوب شرق درگیر رزمایش می‌شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه پیام این رزمایش صلح و دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، افزود: پیام این رزمایش برای کسانی که در فکرشان سلطه‌گری وجود دارد، این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه‌گرانه نداشته باشند.

امیر موسوی خاطر نشان کرد: تجربه تاریخی ما به‌ویژه در دفاع مقدس واقعیت و اقتدار ایران را نشان داده است.

کد خبر 282176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha