همشهری آنلاین: شرکت سونی در سال جدید میلادی قصد دارد با یک تبلت ۱۲.۹ اینچی با کیفیت بالا به رقابت با سونی و سامسونگ بیاید.

به گزارش تک‌تایمز به نقل از وب‌سایت Digitimes تبلت جدید سونی که قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۵ با مشخصات فنی و قابلیت‌های بالا به بازار وارد شود ممکن است بالای هزار دلار قیمت داشته باشد. این تبلت همچنین دارای رزولوشن نزدیک به 4K و پردازشگر نیرومند کوالکام خواهد بود.

در گزارش Digitimes آمده که تبلت جدید سونی با ضخامت ۸.۶ میلیمتر مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۰ خواهد بود.

شرکت سونی اولین تبلت خود به نام S را در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد که با شکست روبرو شد. سرانجام در سال ۲۰۱۴ تبلت ۱۰.۱ اینجی این شرکت به نام Xperia Z و نسخه ۸ اینچی آن وارد بازار شد و استقبال نسبتاً خوبی نیز از آن شد. اکنون این شرکت قصد دارد رقابت خود با دو شرکت پیشرو در بازار تبلت یعنی سامسونگ و اپل را جدی‌تر کند.

به تازگی شایعاتی در مورد ساخت تبلت ۱۲ اینچی توسط اپل و عرضه آن در سال ۲۰۱۵ متتشر شده‌است. این تبلت به احتمال زیاد آی‌پد ایر پلاس نام خواهد داشت و پردازشگر جدید A9 عرضه می‌شود. از سونی دیگر سامسونگ یک تبلت ۱۲.۲ اینچی به نام Galaxy Tab Pro در بازار دارد ولی قرار است نسخه ۱۳.۳ اینچی آن را با نام مستعار Warhol سال ۲۰۱۵ روانه بازار کند.

پیش‌بینی می‌شود سال ۲۰۱۵ سال رقابت نزدیک تبلت‌ها در بازار باشد و عرضه سه محصول جدید از سوی سونی، اپل و سامسونگ این رقابت را جذاب‌تر خواهد کرد.

کد خبر 282158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha