همشهری آنلاین: هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال با شگفتی‌سازی بازیکنان گرگان و شکست یکی دیگر از مدعیان لیگ همراه بود.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال‌، مهرام که تنها مقابل دانشگاه آزاد تن به شکست داده بود، در سالن خالی از تماشگر گرگان مقابل تیم شهرداری به میدان رفت.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان از همان ابتدا با قدرت مقابل حریف مدعی خود صف‌آرایی کردند و با وجود این که در دقایقی از بازی از تیم مهرام عقب افتادند، با درخشش بازیکنان جوان و با تجربه خود در پایان با برتری در هر چهار کوارتر بازی با نتیجه نزدیک 76 بر 73 موفق شدند پیروزی ارزشمندی در خانه به هواداران پر شمار خود تقدیم نمایند. تیم شهرداری گرگان با این برتری از رده هفتم به رده ششم جدول صعود کرد.

دیدار تیم‌های پمیناي اصفهان و دانشگاه آزاد در کوارتر نخست با برتری تیم پمینا خاتمه یافت، اما در ادامه بازیکنان دانشگاه موفق شدند با نتیجه 31 بر 23 تیم برتر نیمه نخست باشند. نیمه دوم تلاش هر دو تیم برای کسب نتیجه، بازی نزدیک و زیبایی را به دنبال داشت. اختلاف 4 امتیازی دو دقیقه پایانی بازی که به سود تیم میهمان در جریان بود، در نهایت به 7 امتیاز رسید و تیم دانشگاه آزاد با شکست تیم پمینا با نتیجه 63 بر 56 موفق شد در پایان هفته دوازدهم هم در صدر جدول باقی بماند.

تیم‌های هفت الماس قزوین و پالایش نفت آبادان نیز بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. تیم آباداني در کوارتر اول بازی مقابل میزبان خود موفق شد با نتیجه 28 بر 18 به برتری برسد، اما در کوارتر دوم بازیکنان هفت الماس با کنترل جریان بازی با نتیجه 44 بر 37 نیمه نخست را با برتری پشت سر گذاشتند. در نیمه دوم نیز بازیکنان جوان هفت الماس با حفظ برتری خود در نهایت با نتیجه 84 بر 72 پیروزی دیگری در خانه برای هواداران خود به ارمغان آوردند.

مصاف تیم‌های همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام که در ماهشهر برگزار شد در پایان با نتیجه 75 بر 53 به سود پتروشیمی بندرامام خاتمه یافت.

 

کد خبر 282123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha