همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان ایلام از تداوم خدمات‌رسانی یگان‌های مختلف پلیس به زائران حسینی در حال بازگشت از کربلای معلا تا آخر ماه صفر خبر داد.

عتبات

سردار «علی دولتی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: تمام تلاش پلیس این است که زائران بدون معطلی و مشکل و با تأمین همه امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی از مرز مهران به مناطق هم‌جوار انتقال و سپس به شهرهای خود مراجعت کنند.

وی تأکید کرد: تاکنون بیش از 700 هزار نفر زائر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند و چون تعدادی از زائران حسینی تا پایان ماه صفر در کشور عراق حضور خواهند داشت، کار خدمات‌رسانی برای انتقال، اسکان و پذیرایی از زائران تا پایان ماه صفر تداوم دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حال حاضر با همکاری سپاه امیر المومنین‌(ع)‌، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و سایر دستگاه‌های متولی کار جابه‌جایی زائران از پایانه مرزی تا شهر مهران و سپس به مقصد انجام می‌شود.

وی افزود: باید از تجربه امسال برای سال‌های آتی بهترین استفاده کرد و از همین حالا کار ساماندهی و تهیه زیرساخت‌های لازم در مسیر تردد زائران در استان آغاز شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام از کمک و همکاری خوب یگان ویژه ناجا ، پلیس راهور ناجا و هوا ناجا و پلیس امنیت عمومی ناجا که با حضور میدانی و استقرار نیرو استان را در این موقعیت یاری کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 281452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha