چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی بخشی‌زاده مدیر جدید شبکه پویا، اعلام کرد این شبکه به زودی به شبکه رسمی کودک تلویزیون با چند کانال تبدیل می‌شود و گروه‌های برنامه‌ساز وشخصیت‌های محبوب کودکان به این شبکه می‌آیند.

شبکه پویا

به گزارش مهر؛ علی بخشی‌زاده مدیر پیشین شبکه دو سیما که روز گذشته با حکم معاون سیما به عنوان مدیر جدید شبکه پویا معرفی شد، اعلام کرد: شبکه پویا قرار است در آینده نزدیک به شبکه کودک تبدیل شود و به عنوان شبکه ملی کودک سازمان معرفی شود.

وی افزود: این شبکه ظرفیت کار بسیاری دارد و تمامی گروه‌های برنامه‌ساز در حوزه کودک باید به این شبکه بیایند و این شبکه، شبکه رسمی کودک سیما شود.

بخشی‌زاده با بیان اینکه ساختار شبکه پویا با انیمیشن تعریف شده است، تصریح کرد: با این حال در این شبکه از ظرفیت برنامه‌های ترکیبی کودک نهایت استفاده را می‌بریم. در سال‌های گذشته شخصیت‌های خیلی خوبی خلق شدند که بین بچه‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارند. خالقان این شخصیت‌ها اکنون صاحب تجربه هستند و ما در شبکه پویا از تمام این ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیر سابق شبکه دو یادآور شد: جا دارد شبکه پویا کانال‌های زیرمجموعه نیز داشته باشد. مثلا کانال خردسال، کودک، نوجوان و... داشته باشد. اکنون ایده‌های بکری در این زمینه وجود دارد که باید درباره آنها نیازسنجی صورت بگیرد و سازمان از مخاطبان گوناگون ذائقه‌سنجی کند تا به ظرفیت‌ها پی ببرد.

وی تأکید کرد: ما در ایران ۱۴ میلیون دانش آموز داریم که مخاطب هدف ما هستند و فضای گسترده‌ای را برای شبکه پویا ایجاد می‌کنند. ما باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و نظرات اندیشمندان حوزه رسانه را نیز برای این شبکه به کار ببریم.

کد خبر 281385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha