چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس کشور فراتر از تقویم رسمی تعطیل نیست، گفت: هر روز تعطیلی مدارس برای کشور ۱۲۰ میلیارد تومان ضرر به دنبال دارد.

به گزارش فارس، علیرضا جدایی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش درباره وضعیت دایر بودن مدارس در روزهای 29 آذر، اول و سوم دی‌ماه اظهارداشت: آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تأکید رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید، بر کار و اهمیت مضاعف تلاش مجدانه همه ارکان دولت است.

وی با اشاره به تعطیلات مکرر و موضوع بین‌التعطیلی گفت: آموزش و پرورش رسالت بزرگی در نهادینه شدن فرهنگ تلاش، کار مسئولانه و الگوی تلاش دارد و تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و فرهنگیان در مدارس، همراهی و همدلی خانواده‌ها و مساعدت والدين دانش‌آموزان را می‌طلبد.

جدایی با بیان اینکه هزینه هر روز تعطیلی مدارس برای کشور 120 میلیارد تومان است، ادامه داد: هفته آینده هم مدارس فراتر از ایام تعطیلات تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهند بود بنابراین به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی، مراکز آموزشی دایر بوده و به فعالیتهای آموزشی و تربیتی خواهند پرداخت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تأکید کرد: در بستر فرهنگی، سعی و تلاش و مسیر توسعه و پیشرفت، چیزی به نام بین التعطیلی مفهوم ندارد.

کد خبر 281368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha