سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

قاتل فراری که در جریان یک درگیری فامیلی دست به قتل پدر و پسری زده بود پس از ۴‌ ماه فرار به دام پلیس افتاد.

متهم

اواخر مرداد امسال مأموران كلانتري امامزاده داوود در جريان درگيري خونيني در روستاي سنگان در شمال‌غرب تهران قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه در اين درگيري بر اثر شليك گلوله از سلاح شكاري، 5نفر زخمي و به مراكز درماني منتقل شده‌اند.

با مرگ پدر و پسري كه در ميان مجروحان بودند، تحقيقات كارآگاهان اداره دهم آگاهي براي شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي شروع شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه درگيري بين اعضاي 2خانواده صورت گرفته كه با يكديگر خويشاوند بودند اما به دلايل مختلف بين آنها نزاع و درگيري رخ داده و حتي 2روز قبل از جنايت نيز فرزندان 2خانواده با هم درگير شده بودند.

تحقيقات حاكي از آن بود كه خانواده قاتل از لحاظ موقعيت مكاني در يك سراشيبي خانه داشتند و خانواده مقتول كه در ارتفاع بالاتري بودند در روز حادثه با استفاده از همين موقعيت مكاني اقدام به سنگ‌پراني به سمت محل سكونت خانواده كردند. قاتل نيز با مشاهده صحنه سنگ‌پراني، با اسلحه شكاري اقدام به شليك چندين گلوله كرد كه شليك‌هاي پياپي گلوله باعث زخمي شدن 5نفر و نهايتا مرگ 2نفر از آنها شد.

با اين اطلاعات، جست‌وجو براي دستگيري قاتل كه پس از اين ماجرا فرار كرده بود شروع شد. هر چند مأموران پدر و 2برادر او را به اتهام مشاركت در نزاع منجر به قتل دستگير كرده بودند اما عامل اصلي جنايت همچنان فراري بود تا اينكه با اقدامات گسترده پليسي، مخفيگاه وي در منطقه رباط‌كريم شناسايي و او 24آذرماه دستگير شد.

 

کد خبر 281272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha