همشهری‌آنلاین: آپارتمان‌های ۲۰۰ متری در شهر تهران که عرضه‌ بیشتری نسبت به تقاضا دارند تقریبا متری ۶ تا ۱۷ میلیون تومان در نقاط مختلف شهر خرید و فروش می‌شوند که این قیمت‌گذاری بر اساس امکانات ساختمان و نوع ساخت این واحد ها در نظر گرفته می شود.

ايسنا نوشت: قیمت واحد های لوکس و بزرگ در حالی بالاست که به گفته مشاوران املاک با وجود رکود در بازار مسکن این واحدها مشتری خود را دارند و افرادی که سرمایه هایشان را برای این حوزه در نظر می گیرند ، اقدام به خرید و فروش این واحد ها می کنند.

واحد های 200 متری با تمرکز در نقاط مختلف تهران به جز جنوب این کلان شهر، بر اساس امکانات و قدمت ساختمان با اختلاف زیادی خرید و فروش می شوند.

بر همین اساس ساختمان هایی لوکس در نقاط مختلف تهران با امکانات کامل از جمله استخر، سونا ، سیستم تهویه هوشمند و غیره با قیمت‌های بالا خرید و فروش می‌شوند به گونه‌ای که گاهی قیمت گذاری برای این ساختمان ها توسط بنگاهای خاص و جدا از قیمت عموم ساختمان ها در نظر گرفته می شود.

با نگاهی به قیمت واحد های 200 متری با عمر زیر 10 سال در نقاط مختلف تهران شاهد تفاوت قیمتی این واحد ها بر اساس امکاناتشان هستیم.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در زعفرانیه تک‌واحدی، سه‌خوابه همراه با پارکینگ، انباری و استخر به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در یوسف‌آباد تک واحدی، سه‌خوابه، همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت دو میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در بلوار مرزداران تک‌واحدی، سه‌خوابه، همراه با سونا و دو پارکینگ به قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در امیرآباد شمالی چهارخوابه، تک واحدی، با دو انباری، تراس و پارکینگ به قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در شهرک غرب برج مهستان با امکانات کامل به قیمت سه میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در میرداماد، سه خوابه، همراه با پارکینگ و انباری به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک واحد آپارتمان 200 متری واقع در نیاوران، تک واحدی، همراه با پارکینگ، انباری و استخر به قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

متراژ منطقه امکانات قیمت (براساس متراژ)
200 زعفرانیه تک‌واحدی، سه‌خوابه همراه با پارکینگ، انباری و استخر 11 میلیون تومان
200 یوسف‌آباد تک واحدی، سه‌خوابه، همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور 12میلیون و 500 هزار تومان
200 بلوار مرزداران چهارخوابه، تک واحدی، با دو انباری، تراس و پارکینگ شش میلیون تومان
200 امیرآباد شمالی چهارخوابه، تک واحدی، با دو انباری، تراس و پارکینگ شش میلیون تومان
200 شهرک غرب امکانات کامل 17 میلیون تومان
200 میرداماد سه خوابه، همراه با پارکینگ و انباری 11میلیون تومان
200 نیاوران تک واحدی، همراه با پارکینگ، انباری و استخر 9میلیون تومان
کد خبر 281254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha