یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

مرد جوان پس از انداختن ۲ کودک ۴ و ۸ ساله‌اش به کانال آب پشیمان شد و برای نجات آنها کمک خواست اما پشیمانی او دیگر سودی نداشت.

اين جنايت هولناك بعد از ظهر شنبه رخ داد. حدود ساعت 15:30 بود كه مأموران پليس شهرستان دزفول باخبر شدند پدري در اقدامي جنون‌آميز 2فرزند 4 و 8ساله‌اش را به كانال آب انداخته است. وقتي مأموران پليس در محل حادثه حاضر شدند، مردم توانسته بودند جسم بي‌جان 2كودك را از داخل كانال عميق آب بيرون بكشند.

يكي از شاهدان درخصوص حادثه به مأموران گفت: دقايقي قبل پدر اين دو كودك سراسيمه نزد من آمد و گفت كه بچه‌هايش را به داخل كانال آب انداخته است. من و عده‌اي ديگر از ساكنان محل با عجله خودمان را به محل حادثه رسانديم و كودكان را بيرون كشيديم اما هر دوي آنها جانشان را از دست داده بودند. از آنجا كه عامل اين جنايت در محل حادثه حضور نداشت مأموران راهي خانه او شدند و وي را كه در داخل خانه منتظر رسيدن پليس بود، دستگير كردند.

مرد 32ساله در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل هر دو كودكش اعتراف كرد و گفت: نمي‌دانم چرا دست به اين كار زدم. همه‌‌چيز ناگهاني بود و در يك لحظه تصميم به اين كار گرفتم. براي همين فرزندانم را سوار موتور كردم و به نزديكي كانال آب بردم و به داخل آب انداختم. اما همان لحظه پشيمان شدم و به سراغ يكي از دوستانم رفتم و درخواست كمك كردم.

با اين حال دير شده بود و مردم وقتي بچه‌هايم را از آب بيرون كشيدند كه هر دوي آنها مرده بودند. احمد قهرماني، دادستان دزفول با بيان اين خبر گفت: بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌دهد كه متهم با همسر و خانواده‌اش مشكل و اختلاف نداشته و هنوز معلوم نيست چرا دست به چنين كاري زده است. با اين حال وي براي بررسي سلامت رواني‌اش در اختيار پزشكي قانوني قرار گرفته است و تحقيقات درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 281015

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha