مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: می توان لوازم مستعمل و مازاد را پس از بازسازی به نیازمندان اهدا کرد.

به گزارش گروه شهری، معاون محیط زیست و مسئول ستاد بازار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری و بازسازی لوازم مستعمل و مازاد شهروندان و اهدای آن به نیازمندان خبر داد.

مجید مجیدی در حاشیه اجرای طرح جهادی 137 در منطقه 15 شهرداری تهران، گفت: این طرح در مناطق یک، 2، 3، 4، 20 و 22 به شکل آزمایشی انجام شده و قرار است بر اساس پیشنهادهای ارائه شده، در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران، به‌ویژه در منطقه 15 نیز به‌اجرا دربیاید.

 وی افزود: حوزه معاونت خدمات شهری و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با شناسایی افراد نیازمند هر منطقه به جمع‌آوری انواع دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل لوازم صوتی، تصویری، برقی، الکتریکی، خانگی و لوازم و مصنوعات چوبی از قبیل مبلمان، تخت، کمد و...کتاب‌های درسی و کمک‌درسی اضافه موجود در خانه‌ها خواهد پرداخت تا به این شکل باری از دوش مشکلات نیازمندان واقعی برداشته شود.

مجیدی، بازار آهنگ شروع به کار مناطق مجری این طرح را 10 اردیبهشت سال جاری عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد جامعه، ایجاد فرهنگ کمک اعطای هبه در جامعه و همچنین فرهنگ زیست‌محیطی در خصوص افزایش بهره‌وری و کاهش استفاده از منابع اولیه ماده و انرژی، از جمله اهداف مهم این طرح است.

کد خبر 2806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز