دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیاستمدار روس با اظهارنظر عجیبش همه توجه‌ها را به سمت رئیس‌جمهور این کشور کشاند، صحبت یک ارتش کوچک از فرزندان ولادیمیرپوتین در آینده!

پوتین

می‌گویند چارلز دوم پسر چارلز اول پادشاه انگلستان بعد از اینکه گروهی شورشی سر پدرش را از تن جدا کردند، با کلی فریب و توطئه‌های عجیب‌وغریب با کمک نظامی‌های دوروبرش توانست به تخت سلطنت بنشیند و برای مدتی شاه کشورش باشد.

چارلز در مدت کوتاهی که بر تخت شاهنشاهی نشسته بود، کلا کاری غیر از عیاشی و بی‌بندوباری نداشت. آن‌قدر که خودش هم دیگر نمی‌دانست چند فرزند به اسم او دوروبرش را گرفته.

گویا یک روز یکی از دوروبری‌ها توی روزهای آخر عمر چارلز می‌خواسته به شاه دلداری بدهد که این جمله را به زبان می‌آورد: «اعلیحضرت، شما پدر ملت انگلستان هستید.» با گفتن این جمله چارلز دوم کمی حساب و کتاب می‌کند و بعد حرفی می‌زند که برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌شود.

پادشاه می‌گوید: «نه همه ملت بلکه فقط پدر ششصد، هفتصد نفر!» حالا حکایت چارلز دوم دارد این روز‌ها به روزگار رئیس‌جمهور روسیه نزدیک می‌شود. گویا پوتین که از قضا به انتخاب فوربس قدرتمند‌ترین مرد سال جهان هم شده، قصد دارد خودش را تکثیر کند. نه یک بار و نه دوبار که ششصد هفتصد بار و حتی بیشتر!

نه فقط مردم دنیا که حتی خود مردم روسیه هم از شنیدن خبر هاج و واج مانده بودند. خانم نماینده داشت به زبان خود آنها حرف می‌زد. بدون هیج لهجه خاصی. او با‌‌ همان زبانی حرف می‌زد که مردم کوچه و بازار روسیه با آن مکالمه می‌کردند.

پس چرا کسی نمی‌توانست منظور او را بفهمد. تلویزیون‌ها روشن بودند و نطق رئیس کمیته زنان مجلس را نشان می‌دادند. رادیو‌ها هم صدای جلسه را بی‌کم و کاست می‌رساندند. اما صحبت‌های سخنران جلسه برای مردم نامفهوم بود.

او داشت از تکثیر رئیس‌جمهور به تعداد کافی و لازم حرف می‌زد. آن‌قدر که بشود فردا روزی با آن یک ارتش درست کرد یا آن‌قدر آدم شبیه رئیس‌جمهور داشت که دیگر هیچ‌وقت روس‌ها نگران نبودن او نباشند.

مردم روسیه تا چند روزی هاج و واج حرف‌های یلنا باریسوونا رئیس کمیته امور زنان، کودکان و خانواده مجلس دومای روسیه بودند؛ وقتی که او حرف از فرستادن اسپرم پوتین به نقاط مختلف روسیه برای تکثیر او به اندازه کافی می‌زد!

  • پوتین‌های تو قوطی

تا دو سه روزی حتی روزنامه‌های دنیا هم نمی‌دانستند که چطور باید صحبت‌های یلنا را ترجمه کنند. خیلی‌ها فکر می‌کردند که اشتباه شنیده‌اند یا دارند وارد یک بازی رسانه‌ای قلابی می‌شوند.

برای کسی قابل هضم نبود که رییس کمیسیون زنان روسیه در نشستی رسمی که به مناسبت حل مشکلات جمعیتی این کشور تشکیل شده بود، این راه عجیب را پیشنهاد بدهد.

اینکه زنان داوطلب روسیه از رئیس‌جمهور این کشور صاحب فرزند شوند. یلنا باریسوونا پیشنهاد داده بود که زنان روس از طریق انجام عمل لقاح مصنوعی از پوتین صاحب فرزند شوند، بلکه نسل آینده رهبران نظامی و سیاسی روسیه را تربیت کنند.

نسلی که همگی هوش و ذکاوت رئیس‌جمهور فعلی را داشته باشند و قدرت فیزیکی او را. باریسوونا این‌قدر این مساله برایش راحت و بی‌دردسر بود که حتی خودش هم در سخنرانی‌اش به آن اشاره کرد:«مساله برای من خیلی ساده‌تر از این حرف‌هاست.

نظر من این است که ما تعداد مورد نیاز از سلول‌های جنسی رئیس‌جمهور را برای زنان روسیه به منظور صاحب فرزند شدن ارسال کنیم. از طریق پست. آنها بسته‌های ژنتیکی را می‌گیرند و بعد با مراجعه به آزمایشگاه‌ها و بیمارستان با انجام عمل لقاح مصنوعی صاحب فرزند می‌شوند.

فرزندانی که قرار است فردا مثل پدرخوانده‌شان از قوی‌ترین‌های دنیا باشند.» البته این خانم نماینده برای برنامه پیشنهادی‌اش کلی نقشه هم کشیده بود و آن زمان که داشت این حرف‌ها را می‌زد، اصلا کاری به زمزمه‌های نسبتا بلند نماینده‌های حاضر در جلسه نداشت.

«همه مادرهایی که این کار را انجام بدهند، تحت نظارت و حمایت ویژه دولت قرار می‌گیرند و فرزندانی که از آنها متولد خواهند شد، همچون دوره اتحاد جماهیر شوروی، در مدارس خصوصی تحصیل خواهند کرد و تحت نظر دولت خواهند بود.

به این ترتیب در آینده فرزندانی که پدرشان رئیس‌جمهور وقت روسیه بوده، بدنه رهبران سیاسی و نظامی کشور را تشکیل خواهند داد. به طور حتم این کودکان افرادی وفادار به سرزمین مادری و شخص رئیس‌جمهور هستند و در آینده نخبگان نظامی و سیاسی دولت را تشکیل خواهند داد.»

خانم نماینده کلی هم از زنان روس انتقاد کرد و گفت نباید آنها را به حال خودشان گذاشت؛ وگرنه هیچ‌کدام سراغ بچه و این حرف‌ها نمی‌روند و این‌طوری روسیه به خاک سیاه می‌نشیند و هر روز جمعیت‌اش کمتر خواهد شد.

نماینده حرف می‌زد به خیال اینکه زن‌های روس را به داشتن حداقل یک فرزند با سروشکل ولادیمیر پوتین تشویق کند. غافل از اینکه آن بیرون مردم اصلا حرف‌های او را نمی‌فهمند!

منبع:همشهري جوان

کد خبر 279627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha