همشهری آنلاین: بارش باران و برف از غرب و شمال غرب از پنجشنبه ششم آذر آغاز شده و از بعداز ظهر پنجشنبه تا بعدازظهر شنبه به تدریج بر میزان مواج بودن خلیج فارس افزوده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بیان نمود، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور امروز چهارشنبه بارش باران در شمال‌شرق و شرق بصورت خفیف ادامه دارد.

وظیفه از نزدیک شدن سامانه بارشی دیگری از اواخر وقت چهارشنبه خبر داد و گفت: بانزدیک شدن این سامانه بارشی از شمال غرب، ابرناکی افزایش می‌یابد و از رور پنجشنبه بارش باران و برف از غرب و شمال غرب شروع می‌شود و بتدریج تا انتهای روز مناطق وسیع‌تری تا غرب دریای خزر و ارتفاعات غربی البرز را دربرخواهد گرفت.

وی افزود تا قبل از ظهر جمعه بارش در شمال‌غرب بصورت پراکنده ادامه یافته و از بعدازظهر از میزان ابرناکی در این ناحیه کاسته می‌شود ولی در سواحل شمال کشور بویژه استان گیلان بارش خفیف تا پایان شنبه ادامه می‌یابد. علاوه براین در روز شنبه بارش در شمال شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار هواشناسی در خاتمه به مواج بودن خلیج‌فارس اشاره نمود و توضیح داد از پنجشنبه بعدازظهر بتدریج نیمه شرقی خلیج فارس مواج می‌شود و بتدریج ارتفاع امواج افزایش می‌یابد. این شرایط روز جمعه و شنبه ادامه یافته و از بعدازظهر شنبه بتدریج سراسر خلیج فارس مواج می‌شود.

کد خبر 279329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha