همشهری آنلاین: رئیس ستاد نمازجمعه تهران گفت: طبق توافقی که میان ستاد نمازجمعه تهران و مدیریت مصلی امام خمینی (ره) صورت گرفته است، از نخستین جمعه آذر هر سال تا پایان سال، نماز جمعه تهران در مصلی اقامه خواهد شد.

mosalla

حجت الاسلام والمسلمین یدالله شیرمردی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره اقامه نماز جمعه تهران در مصلی تهران با بیان اینکه همه امکانات لازم برای برگزاری نمازجمعه فراهم شده است، افزود: دو ایستگاه مترو در ضلع شمالی و جنوبی مصلی و چندین پارکینگ بزرگ خودرو برای مصلی تدارک دیده شده است.

وی گفت: برای سهولت تردد نمازگزاران نیز در داخل مصلی تعداد زیادی ون در نظر گرفته شده است تا نمازگزاران را از ایستگاه های مترو به شبستان (محل اقامه نماز) منتقل کنند.

شیرمردی افزود: گرمایش محل برگزاری نمازجمعه تامین شده و بیشتر هدف همین است که در فصل های گرما و سرما که مردم اذیت می شوند نماز در این مکان برگزار شود.

رئیس ستاد نمازجمعه تهران در ادامه به برنامه های نمازجمعه فردا اشاره کرد و گفت: خطیب نمازجمعه این هفته آیت الله امامی کاشانی است .

شیرمردی افزود: فردا برنامه های ما با سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادف شده که به همین مناسبت یکی از سخنرانان پیش از خطبه های ما فرمانده نیروی دریایی ارتش است.

وی گفت: همین طور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز پیش از خطبه ها درباره سند چشم انداز بهداشت و درمان کشور و مرحله سوم طرح بهداشت و سلامت سخنرانی خواهد کرد.

شیرمردی افزود: در این مدت که قرار است نمازجمعه در مصلی برگزار شود هیچ گونه نمایشگاهی در مصلی برگزار نخواهد شد.

رئیس ستاد نمازجمعه تهران گفت: هفته گذشته آقای نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از مصلی بازدید کرد و گفت آقای رئیس جمهور بر تسریع ساخت مصلی تاکید کرد تا مرحله نخست مصلی که در زمینی به مساحت 27 هکتار برگزار می شود، زودتر اجرا شود.

کد خبر 279326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha