همشهری آنلاین: نفت تهران بدون اشتباه هر ۵ ضربه پنالتی خود را وارد دروازه سارویی ها کرد و این تیم سرسخت را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

naft

مرحله یک چهارم نهایی جام‌ حذفی، ساعت14:30، ورزشگاه: دستگردی تهران
داور: حسن اکرمی، کمک ها : سجاد طوری، حمیدرضا کنعانی
گل: حسین ابراهیمی 34 از نفت تهران، پادوانی مدافع نفت 62 برای صنعت ساری
اخطار: ابراهیمی 10، پورعلی گنجی 40 از نفت تهران، فرجی 60 از صنعت ساری

نفت‌ تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی،محمد امین حاج محمدی ، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابراهیمی، آزش رضا وند (55 مبعلی) ، وحید امیری و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

صنعت ساری: محمد باقر شعبانی،حسین بغلانی(120 امیرحسین نهال)، هادی خدادادی(81 وحید عنایتی)، محمد دامادی، سید کاظم ساداتی، مهدی دست تاران، رضا نظری، احسان آهنگری (59 ابوالحسنی)، مهدی فولادی ، علیرضا فرجی و علی عرب
سرمربی: یونس گرائیلی

شرح بازی:
به گزارش "ورزش سه"، نفت در این بازی حساس و دشوار در شرایط میزبانی از حریف پیش افتاد اما اشتباه پادوانی با باز کردن دروازه خود برد این تیم را به تعویق انداخت. ساروی‌ها که به تازگی بابایی زاده را به هیات مدیره خود اضافه کرده بودند، تا دقیقه 120 مقاومت کردند و در ضربات پنالتی ضربه دوم را از دست دادند و گلر این تیم شعبانی هم که یک تنه ملوان را حذف کرده بود، موفق نشد درخشش را تکرار کند تا تیمش از شگفت آفرینی بیشتر بازبماند. برای نفت در این مسابقه پادوانی، شیری، حمدی نژاد، ابراهیمی و مبعلی پنالتی ها را به گل تبدیل کردند و برای صنعت ساری؛ فولادی، عبدالحسنی و ناصحی گل زدند ضمن اینکه پنالتی دامادی را بیرانوند گرفت. نفت در مرحله نیمه نهایی به مشهد خواهد رفت تا مقابل پدیده بیاستد.

شرح گل:
1-0(نفت‌تهران): وحید امیری با سر توپ را به حسین ابراهیمی پاس داد که شوت سر ضرب حسین ابراهیمی وارد دروازه شد.
1-1(صنعت ساری): هادی خدادادی بازیکن صنعت ساری توپ را ارسال کرد که پادوانی به اشتباه دروازه نفت را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 15: قربانی مهاجم نفت در فاصله 6 متری دروازه صنعت ساری توپ را با فاصله کمی بیرون رفت.

حواشی:
*حدود 200 هوادار از ساری برای تشویق تیم شان به تهران آمدند که ابتدای بازی علیرضا منصوریان سرمربی نفت را تشویق کردند.منصوریان هم به سمت انها رفت تا تشمر کرد اما زمانی که این کار را کرد هواداران صنعت شعار 6 تایی ها را سر دادند که منصوریان فقط خندید.
*یکی، دو دقیقه قبل از پایان 90 دقیقه گرائیلی سرمربی صنعت به دستیارانش اشاره کرد که به سمت هواداران برود و از آنها بخواهد سوت بزنند.
* هواداران سازی علیه بیرانوند شعار دادند که دروازه‌بان نفت برای آنها دست زد.

کد خبر 279321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha