همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان با حضور ۱۵ تیم داخلی و خارجی در جویبار استان مازندران آغاز شد.

کشتی

به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها طی دو روز در سالن رضا یزدانی جویبارکه تنها گنجایش یک هزار نفر را دارد- برگزار می‌شود برای شرکت در این مسابقات تیم‌های کشورهای جمهوری آذربایجان - آمریکا-ترکیه - کوبا- مغولستان - قرقیزستان - چین - سوریه - افغانستان - بنگلادش و بروندی وارد ایران شدند.

پیش از این تیم های روسیه - مصر و عراق هم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند از ایران هم چهار تیم شامل بیمه رازی شهدای جویبار- گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی - شورای شهر کرج و گاز مازندران به عنوان چهار تیم برتر لیگ کشتی در این رقابت ها حضور دارند.در گروه اول این رقابت ها تیم های بیمه رازی شهدای جویبار- بروندی -کوبا و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی حضور دارند و در گروه دوم تیم های سوریه - گازمازندران - آذربایجان و آمریکا به مصاف می روند.

در گروه سوم تیم های مغولستان - شورای شهر کرج - بنگلادش و ترکیه حضوردارند و در گروه چهارم قرقیزستان - افغانستان و چین به مصاف هم خواهندرفت.

تیم های اول هر گروه به ترتیب گروه بندی - رقابت های نیمه نهایی را برای حضور در مرحله نهایی با یکدیگر برگزار خواهند کرد . تیم‌های برتر رقابت های نیمه نهایی برای فینال و تیم های بازنده برای کسب رتبه سوم و چهارمی رقابت خواهند کرد.

چهار تیم دوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای کسب عناوین پنجم - ششم -هفتم و هشتم رقابت می نمایند.

رقابت برای کسب مقام نهم و دهم توسط دو تیمی (تیم سوم به بعد) که درمیان چهار گروه ذیربط- از امتیاز برتری برخوردار باشند برگزار خواهد شد دو تیم رقابت کننده برای کسب مقام نهم و دهم نمی توانند از یک گروه باشند.

نخستین دوره رقابت های لیک جهانی کشتی روزهای ششم و هفتم آذرماه جاری در شهرستان جویبار استان مازندران برگزار می شود.

علیرضا حیدری قهرمان المپیک و جهان و نایب رییس فدراسیون کشتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

منصور برزگر- ابراهیم جوادی - سید جواد رفوگر- علی بیات و عسکری محمدیان به عنوان اعضای شورای فنی کشتی آزاد در این رقابت ها معرفی شده اند و ابراهیم مصطفی داور المپیکی از مصر هم به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این مسابقه ها حضور خواهد داشت.

به تیم های اول تا سوم هم به ترتیب 25- 15 و 10 هزار دلار جایزه اهدا می شود.

کد خبر 279307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha