همشهری آنلاین: دور نهایی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان دختر کشور روز جمعه ۳۰ آبان ماه برگزار شد و تیم خلیج پژم بندرعباس به مقام قهرمانی لیگ برتر امسال رسید.

Table Tennis

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، روزهای پنجشنبه و جمعه (29 و 30 آذر) مرحله پایانی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان دختر به میزبانی تیم خلیج پژم و سرداوری منیجه ابری برگزار شد.

در این دوره از بازی‌ها تیم‌های خلیج پژم هرمزگان، فرهاد جهرم، هیات قم، شهرداری بم و هیات اصفهان شرکت داشتند که بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.

در پایان مسابقات تیم خلیج پژم بندرعباس که در دور رفت با کسب 8 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته بود، در دور برگشت نیز موفق شد با کسب 8 امتیاز در رده اول قرار بگیرد و در مجموع مسابقات رفت و برگشت با 16 امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان دختر کشور برسد.

در این رقابت‌ها تیم فرهاد جهرم شیراز که در دور رفت مسابقات با 7 امتیاز دوم شده بود، در دور برگشت 6 امتیاز کسب کرد و در مجموع با کسب 13 امتیاز در دو مرحله رفت و برگشت نایب قهرمان شد.

پس از اين تیم، تیم شهرداری قم هم در دور برگشت 6 امتیاز کسب کرد و با احتساب 6 امتیاز اندوخته از دور رفت 12 امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

با نتایج کسب شده در دور برگشت جدول مسابقات نسبت به پایان دور رفت بدون تغییر باقی ماند و تیم‌های شهرداری بم و هیئت اصفهان در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

 

کد خبر 279191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha