بازپرس جنایی پایتخت به‌دنبال کشف انگیزه قتل دختری جوان است که بعد از شکنجه توسط پسری جوان به قتل رسیده است.

اين ماجرا شامگاه 24آبان‌ماه با انتقال بدن نيمه جان دختري به نام عسل به يكي از بيمارستان‌هاي تهران آغاز شد. روي بدن عسل آثار متعدد ضرب و شتم ديده مي‌شد و وضعيت وخيمي داشت. با مرگ او، ماجرا به بازپرس كشيك ويژه قتل گزارش شد و به دستور وي پسري 27ساله به نام آرمين كه عسل را به بيمارستان انتقال داده بود دستگير شد.

او در اظهارات اوليه‌اش به پليس گفت: چند‌ماه قبل با عسل در پارك آشنا شدم و بعد از آن او به خانه مان رفت‌وآمد داشت تا اينكه شب حادثه وقتي او به خانه مان آمد مجروح بود و حال خوشي نداشت. به همين دليل من هم خيلي زود او را به بيمارستان رساندم.

با وجود اظهارات آرمين تحقيقات پليس درباره وي نشان مي‌داد او حقيقت را پنهان مي‌كند. تجسس‌هاي پليس حاكي از آن بود به‌جز عسل دختر جوان ديگري نيز به خانه وي رفت‌وآمد دارد. به اين ترتيب وي نيز تحت بازجويي قرار گرفت. دختر جوان كه از خانه پدري‌اش فرار كرده و 6‌ماه را در خانه آرمين گذرانده است گفت كه عسل به‌دليل ضربات مشت و لگد آرمين به قتل رسيده است.

اظهارات دختر جوان نشان مي‌داد آرمين عسل را به قتل رسانده است. صبح ديروز آرمين از سوي جمشيدي بازپرس شعبه سوم تحت‌بازجويي قرار گرفت. او به قتل اعتراف كرد و گفت: من با عسل در حوالي ميدان راه‌آهن آشنا شدم و او را به خانه‌ام بردم. او دختر خوبي بود اما نمي‌دانم چطور شد روز حادثه عصباني شدم و با يك ميله آهني او را كتك زدم. واقعا خودم هم نمي‌دانم چرا اما آنقدر او را كتك زدم تا بي‌جان شد و روي زمين افتاد. بعد هم او را به بيمارستان بردم اما ديگر كار از كار گذشته بود. هم‌اكنون اين متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات براي روشن شدن انگيزه واقعي او از ارتكاب اين جنايت ادامه دارد.

کد خبر 278882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha