همشهری آنلاین: مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور سرتیپ دوم شاهرخ شهرام معاون اجرایی این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) سرتیپ دوم شهرام در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، گفت: احترام به شهدا بویژه شهدای گمنام دینی است بر گردن همه ما و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهره‌مند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشاء خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار می‌کنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونه ای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را بسیجیان ارتش نامیدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام می شود افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در این رزمایش شرکت و پشتیبانی خواهد کرد.

 

کد خبر 278855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha