یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون عمران شورا با اشاره به انتخابات خزانه دار در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران گفت: حبیب کاشانی با ۱۵ رای خزانه دار شورا شد.

شورای شهر

به گزارش مهر، اقبال شاکری با اشاره به مصوبات جلسه روز یکشنبه شورا گفت: در جلسه امروز انتخابات خزانه‌دار شورا برگزار شد که چمران، حبیب کاشانی را به عنوان کاندیدا معرفی کرد و شجاع پوریان نیز خود را به عنوان کاندیدا معرفی کرد که از مجموع 29 رای، حبیب کاشانی با 15 رای، 12 رای شجاع پوریان و 2 رای سفید به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد.

وی ادامه داد: هنوز تصمیمی در خصوص معاونت اجرایی شورا گرفته نشده و انتخاب معاون اجرایی بر عهده رئیس شوراست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بیشتر وقت جلسه امروز در خصوص بررسی رویکردهای کلی بودجه 94 شهرداری بود؛ گفت: برنامه های شاخص 5 ساله دوم شهرداری در این کلیات پیش بینی شد و قرار شد دو کمیسیون سلامت و شهرسازی نیز نقطه نظرات خود را ارائه کنند.

شاکری با اشاره به گزارش کمیسیون عمران از وضعیت کارتون خواب های تهران گفت: بررسی های لازم برای کمک به این نوع آسیب دیدگان اجتماعی انجام شد. همچنین در این جلسه اعضا خواستار توضیح بیشتر مدیر بازداشتی شهرداری شدند که به دلیل مرتبط نبودن این اتفاق با مسئولیت شهرداری خواستار آن شدند که وارد چنین فضاهایی نشده تا قوه قضائیه گزارش خود را در این رابطه اعلام کند.

کد خبر 278846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha