همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمانها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است ودر صورت عدم تعویض به موقع کارت ها تا پایان سال، افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

به گزارش ايسنا، سردار ابراهیم کریمی در خصوص تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و یا پایان خدمت با کارت هوشمند اظهارکرد: درخواست‌هایی که بابت تعویض کارت‌های پایان خدمت تا کنون به سازمان رسیده، رقمی نزدیک به هشت میلیون بوده که قریب به اتفاق آنها صادر و به افراد تحویل داده شده است.

به گفته وی تا پایان سال 1393 کلیه کارتهای قدیمی در سطح کشور جمع آوری شده و دیگر هیچگونه خدماتی به این دسته از کارت‌ها ارائه نمی شود.

این مقام مسئول افزود: لذا هموطنان باید طوری برنامه ریزی کنند که حداکثر تا پایان امسال نسبت به تعویض کارتهای قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل جدی روبرو نشوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی تأکید کرد: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارتها افرادی که اقدام به تعویض کارت خود نکرده اند در مواقع ضروری نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

کریمی در رابطه با مدت زمان تعویض کارتها، عنوان کرد: کارتهای تعویضی ظرف مدت یک ماه صادر و توسط شرکت پست به درب منازل افراد ارسال می‌شود، اما در صورتی که برخی افراد فاقد اطلاعات در سازمان وظیفه عمومی باشند، اصالت کارت آنان از طریق نیروی صادر کننده کارت استعلام می شود که ممکن است موجب طولانی شدن فرآیند صدور کارت شود.

وی افزود: افرادی که از زمان درخواست تعویض کارت آنان بیش از یک ماه گذشته است می‌توانند با ارسال علامت " ؟ " به سامانه پیامکی این سازمان به شماره 10 2060 110 ،وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در رابطه با تعرفه‌های تعویض کارتها گفت: هزینه‌ها برای دریافت کارت‌های هوشمند معافیت و پایان خدمت متفاوت است، این هزینه‌ها بر اساس مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی ایران تنظیم شده است.

کد خبر 278840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha