همشهری آنلاین: تیم ملی ۶ نفره موی تای ایران در بازی های ساحلی آسیا خوش درخشید و با کسب چهار مدال رنگارنگ نتیجه قابل قبول و شایسته‌ای را به ثبت رساند.

Kave Soleymani

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در وزن 67 کیلوگرم کاوه سلیمانی که با برتری مقابل نمایندگان چین و قزاقستان به فینال رسیده بود، در دیدار نهایی هم با اقتدار موی‌تای‌کار عراقی را شکست داد و با صلابت تمام به مدال طلا رسید.

در وزن 75 کیلوگرم حسین کرمی با عبور از ورزشكاران ازبکستان و فیلیپین فینالیست شد، ولی در مسابقه نهایی و در رقابتی میلی‌متری با نماینده قزاقستان مغلوب شده و صاحب گردن‌آویز نقره شد.

در وزن 81 کیلوگرم محمود ستاری حریفانی از قرقیزستان، اردن و لبنان را شکست داد تا به فینال برسد، ولی در بازی نهایی و در رقابتی نزدیک و سخت به نماینده ازبکستان باخت و نشان نقره گرفت.

سرانجام در وزن 57 کیلوگرم یاسین احمدی ابتدا نماینده چین را مغلوب کرد، ولی در نیمه نهایی با شکست از موی‌تای‌کار ویتنامي به مدال برنز دست یافت.

ناگفته نماند در وزن 71 کیلوگرم مسعود مینایی، کاپیتان تیم ملی موی‌تای کشورمان در مرحله دوم با ناداوری مغلوب نماینده تایلند شد، وگرنه کسب مدال توسط وی قطعی به نظر می‌رسید.

بدین ترتیب تیم ملی موی‌تای ايران که برای اولین بار در بازی‌های ساحلی آسیا شرکت کرده بود، با کسب 1 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز کارنامه موفقی از خود برجای گذاشت.

کد خبر 278828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha