شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر از اتمام مهلت ثبت نام فیلمسازان برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر و آغاز کار بازبینی فیلم های جشنواره فجر از امروز یکم آذرماه خبر داد.

فجر ۳۳

به گزارش مهر؛ ناصر باکیده مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه تا آخرین روز ثبت نام ۱۱۵ اثر سینمایی در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است، گفت: تاکنون ۶۱ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۵۴ عنوان فیلم در بخش نگاه نو و ۱۱۷ فیلم در بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر از سوی تهیه کنندگان فیلم ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: از میان ۱۱۵ عنوان فیلم ثبت نام شده از سوی متقاضیان، ۲۵ فیلم به صورت ویدیویی به دبیرخانه ارائه شده و طبق مقررات جشنواره سی و سوم دبیرخانه از دریافت آثار ویدیویی معذور است.

باکیده با بیان این که هیأت های انتخاب بخش سینمای ایران و مستند انتخاب شده اند، تاکید کرد: از امروز شنبه اول آذرماه، بازبینی آثار ثبت نام شده در دبیرخانه جشنواره آغاز خواهد شد.

مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فجر، پایان مهلت ثبت نام اینترنتی آثار را ۳۰ آبان ماه ذکر کرد و در پایان یادآور شد: تا آخرین روز ثبت نام، شاهد استقبال خوبی از سوی متقاضیان بودیم و هیأت انتخاب به صورت رسمی از امروز کار خود را شروع می کند.

احمد امینی، رسول صدرعاملی، حسین کرمی، محمدعلی باشه آهنگر، محمد احسانی، مجید رضابالا و بهنام بهزادی به عنوان اعضای هیأت انتخاب، بازبینی آثار بخش سینمای ایران جشنواره سی و سوم فیلم فجر را عهده دار شدند. همچنین، هیأت انتخاب بخش مستند سینمایی متشکل از عزیزالله حاجی مشهدی، پیروز کلانتری، جعفر صانعی مقدم، حامد شکیبانیا و محمدحسین مهدویان است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بهمن ماه سال جاری به دبیری علیرضا رضاداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 278776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha