همشهری آنلاین: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در این مجمع تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین وظیفه امروز روحانیان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ترویج معارف دینی را اولویت کارهای تبلیغی روحانیون در مناطق مختلف کشور به ویژه در روستاها بیان کرد و افزود: نباید هیچ مسجدی در هیچ نقطه‌ای از کشورمان بدون روحانی باشد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بااشاره به اقدامات ضد انسانی گروه تکفیری داعش گفت: این گروه تکفیری و ضد انسانی داعش که بلای خانمان سوزی در منطقه شده است تلاش می‌کند تا چهره‌ای خشن و بد از اسلام به جهان نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به برگزاری کنفرانس بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری طی روزهای آینده در قم اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین کنفرانسی می‌تواند نقش مهمی در بیداری اسلامی و شناساندن چهره پلید تکفیری‌ها در جهان اسلام داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه هم با بیان گزارشی از عملکرد این مجمع گفت: بررسی و شناسایی چالش‌های پیش روی حوزه علمیه در زمینه علمی و سیاسی، بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع از جمله اولویت‌های شکل گیری این مجمع عنوان کرد.

کد خبر 278559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha