همشهری آنلاین: صبح پنجشنبه ۲۹ آبان معصومه آباد، رحمت‌الله حافظی، احمد مسجدجامعی و رضا داوری‌اردکانی به منظور ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در کتاب‌فروشی «ترنجستان سروش» حاضر شدند.

week

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، قرار بر این بود که اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته کتاب، به منظور حمایت از فرهنگ خرید کتاب و ترویج مطالعه مفید، روز پنجشنبه کتاب‌فروشی را تجربه کنند، در همین راستا صبح امروز پنجشنبه 29 آبان احمد مسجد جامعی، معصومه آباد، رحمت‌الله حافظی و رضا داوری اردکانی با حضور در کتابفروشی «ترنجستان سروش» از بخش‌های گوناگون این فروشگاه بازدید کردند.

در این بازدید معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده‌ام» در فروشگاه ترنجستان سروش به کتاب فروشی پرداخت تا به وعده‌ای که اعضای شورای شهر در این روز داشته‌اند جامه عمل پوشانده باشد. همچنین رحمت‌الله حافظی رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید کتاب «من زنده‌ام» و کتاب دو جلدی «نشان از بی‌نشان» را از این فروشگاه خریداری کرده است.

اما احمد مسجد جامعی در این فروشگاه فقط به گپ و گفت پرداخته و کتابی نفروخته است و سعی داشته تا با روش‌های گوناگون به تبلیغ کتاب بپردازد. وی همچنین مدتی را نیز در کتاب‌فروشی کتاب مرجع در میدان فلسطین حضور پیدا کرد.

البته این بازدید که پیش از این در رسانه‌ها از ساعت 10 الی 12 اعلام شده بود بدون اطلاع قبلی به ساعت 8 الی 10 تغییر زمان داده بود.

همچنین عباس شیبانی صبح امروز به کتابفروشی عروج وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) واقع در خیابان انقلاب رفته و مدت کوتاهی در این کتابفروشی حضور داشته است.

کد خبر 278546

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha