المپیاد ورزش دانش‌آموزی از چند هفته‌ی گذشته در مناطق مختلف شهر تهران و کلیه‌‌ی مدارس کشور آغاز شده است.

دوچرخه

مسعود ثقفي سخنگوي آموزش و پرورش شهرتهران به خبرنگار دوچرخه مي‌گويد: «قرار است در المپياد ورزش دانش‌آموزي هر مدرسه‌ به فراخور امكانات خود، دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد ورزشكار را انتخاب كند. اين نمايندگان ورزشي در مسابقات منطقه‌اي، شهر تهران و كل كشور مسابقه خواهند  داد.»

او به بحث كيفيت بخشي پنج شنبه‌ها اشاره مي‌كند و مي‌گويد: « كيفيت‌بخشي روزهاي پنج‌شنبه، طبق دستورالعملي است كه با امضاي وزير آموزش و پرورش در آغاز سال تحصيلي به مدرسه‌ها ابلاغ شده و براساس آن در هر منطقه،‌ سه مدرسه انتخاب شده كه روزهاي پنج‌شنبه، فعاليت‌هاي فوق‌برنامه و ورزشي اجرا مي‌كنند. در اين روزها بچه‌ها بدون كيف يا كوله  به مدرسه مي‌روند.»

منطقه‌ي 21 و المپياد ورزشي

اما اين المپياد در منطقه‌ي 12شهرداري تهران خيلي پررنگ‌تر است و با افتتاحيه‌ي باشكوهي آغاز به‌كار كرد. محمد شمس‌آبادي، مدير ورزش آقايان شهرداري منطقه‌ي 21 مي‌گويد: «در اين المپياد مسابقه‌هايي در رشته‌هاي مختلف برگزار مي‌شود و به نوعي اين المپياد فرصتي براي شناسايي دانش‌آموزان با استعداد در رشته‌هاي ورزشي مختلف فراهم مي‌كند.» شهرداري منطقه با آموزش و پرورش در اجراي اين المپياد همكاري دارد.

کد خبر 278347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha