همشهری آنلاین: پلیس تایلند روز دوشنبه ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) ۲۰۱۴ اعلام کرد که دو آمریکایی مظنون به تلاش برای فرستادن محموله‌هایی حاوی بخش‌هایی از اجساد نوزادان و بزرگسالان از این کشور گریخته‌آند.

به گزارش رویترز پلیس تایلند اعلام کرد روز شنبه ماموران یک دفتر پستی پس از اسکن کردن بسته‌هایی که قرار بود که به آمریکا فرستاده شود، یک سر نوزاد، یک پای نوزاد که به سه بخش بریده شده بود، یک قلب و یک ورقه پوست انسانی که با نشانه‌های خالکوبی‌شده درون آنها یافتند.

روانگ‌ساک جاریتاکه، معاون کمیسیونر ملی پلیس تایلند، در این باره گفت: «رادیوگرافی اشعه ایکس نشان داد که محتوای این بسته‌ها مشابه اجزای بدن انسان است. بررسی ما از سه محموله نشان داد که اجزای بدن انسان در پنج ظرف پلاستیکی جا داده شده‌اند.»

به گفته او روی این بسته‌ها برچسب «اسباب‌بازی بچه‌ها» زده شده بود، اما رادیوگرافی اشعه ایکس نشان داد که آنها اسباب‌بازی نیستند.

پلیس دو مظنون آمریکایی ۳۱ و ۳۳ ساله را نام برد که تحت نظر بوده‌اند، اما اعلام نکرد که پلیس چگونه به آنها مظنون شده بود.

روانگ‌ساک گفت هر دوی این مظنونان روز یکشنبه از یک نقطه مرزی در شرق تایلند، این کشور را ترک کرده‌‌اند.

به گفته او قلب درون بسته‌ها نشانه‌های چاقوخوردگی داشت و به یک بزرگسال متعلق داشت، و ورقه پوست با نشانه‌های خالکوبی نیز مربوط به یک فرد بزرگسال بود.

او گفت: «به محض اینکه نتایج تحقیقاتمان کامل شود، با FBI تماس خواهیم گرفت.»

پزشکان در بیمارستان سیریراج بانکوک گفتند که این اعضای بدن از موزه پزشکی این بیمارستان، که به «موزه مرگ» معروف است، دزیده شده‌اند.

در این موزه بقایای اجساد انسان‌ها که بسیاری از آنها قربانیان آدمکشی هستند، به نمایش درآمده است.

اودوم کاچینتورن، معاون آموزشی دانشکده پزشکی سیریراج گفت: «ما می‌توانیم تایید کنیم که این اعضا از سیریراج دزیده شده‌‌‌اند.»

او افزود که دو مظنون آمریکایی ماه گذشته از این موزه دیدن کرده بودند.

پلیس تایلند در سال ۲۰۱۲ یک شهروند بریتانیایی تایوانی‌تبار را بازداشت کرد که درون چمدان‌هایش در اتاق هتلی در محله چینی‌های بانکوک شش جنین انسانی کشف کردند. این جنین‌ها کباب شده و با ورقه‌های طلا پوشانده شده بودند.

کاراگاهان تایلندی می‌گویند به نظر آنها قرار بود این اجساد به تایوان فرستاده شوند تا در مراسم جادوی سیاه در آنجا به کار روند.

کد خبر 278233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha