سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار گروهی هنرمندان معاصر ایران و نمایشگاه انفرادی نیما بهنود در شعبه گالری شیرین در نیویورک برگزار می‌شود.

گالری شیرین در نیویورک

به گزارش هنرآنلاين؛ شعبه گالری شیرین در نیویورک از 18 نوامبر تا 6 دسامبر (27 آبان تا 15 آذر) میزبان نمایشگاه آثار گروهی از هنرمندان معاصر ایران می‌شود.

این نمایشگاه "مجموعه معاصر: یک نمایشگاه گروهی از هنرمندان ایرانی" نام دارد. هرچند آثار این نمایشگاه به لحاظ سبک، ابعاد و موضوع با هم تفاوت دارند، اما هر یک بازتاب حساسیت‌های هنری ایران معاصر هستند. نمایشگاه از سه‌شنبه تا شنبه ساعت 11 تا 18 برپاست.

همچنین شعبه گالری شیرین نیویورک در نمایشگاه "CONTEXT" مشارکت می‌کند. این نمایشگاه 2 تا 7 دسامبر (11 تا 16 آذر) برگزار می‌شود و به تحولات و تقویت هنرمندان در حال ظهور و هنرمندان باسابقه اختصاص دارد.

در همین حال، نمایشگاه انفرادی نیما بهنود با عنوان "Studio Art" از 11 دسامبر تا 15 ژانویه (20 آذر تا 25 دی) در گالری شیرین نیویورک برگزار خواهد شد.

بهنود که در نیویورک فعال است، بیش از همه برای طراحی لباس با استفاده از مهرهای قدیمی و خطوط نستعلیق ایرانی شهرت دارد. نشریه رولینگ استون در توصیف آثار بهنود نوشته است: "او جاذبه مردم‌باورانه اندی وارهول را با زبانی کاملا متفاوت بازآفرینی کرده است.

" نشریه ونیتی فیر هم از بهنود به عنوان "یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان ایرانی/آمریکایی که ایران را به ایالات متحده می‌آورند" یاد کرده است.

کد خبر 278227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha