۵جوان تبهکار با تشکیل باند زورگیری، کلمه king را روی دستانشان خالکوبی کردند تا همه بدانند که آنها اعضای باند پادشاه هستند.

متهمان

در جريان يكي از شرارت‌هاي اين باند، مرد جواني چنان دچار آسيب شد كه به كما رفت.اعضاي اين باند زماني تحت تعقيب پليس قرار گرفتند كه اطلاعاتي در زمينه شرارت‌هاي يك مجرم سابقه‌دار در اختيار مأموران كلانتري نازي‌آباد تهران قرار گرفت. مأموران كه در تعقيب اين مرد بودند در نهايت اوايل آبان‌ماه او را دستگير كردند و مرد جوان پس از دستگيري اعتراف كرد كه او و همدستانش دست به زورگيري‌هاي متعدد در پايتخت زده‌اند.

جوان 20ساله كه محسن نام دارد براي ادامه تحقيقات در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و گفت كه همدستانش در زورگيري‌ها، 4نفر از بچه‌‌محل‌هايش به نام‌هاي مرتضي، علي، محمدرضا و علي هستند. درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري بقيه اعضاي باند آغاز شده بود، مأموران پي بردند كه اعضاي اين باند علاوه بر زورگيري دست به شرارت و قدرت‌نمايي مي‌زدند و در جريان درگيري با يكي از ساكنان نازي‌آباد چنان او را مجروح كرده بودند كه وي به كما رفته است.

متهمان نيز پس از اين ماجرا متواري شده و زندگي مخفيانه‌اي را در پيش گرفته‌اند. با اين حال محسن مدعي بود كه آنها گاهي اوقات در پارك‌ يا قهوه‌خانه دور هم جمع مي‌شدند تا نقشه سرقت‌هايشان را طراحي كنند. ماموران پاتوق‌هاي اين باند را زيرنظر گرفتند و به اين ترتيب توانستند 4عضو ديگر باند را نيز يكي بعد از ديگري دستگير كنند. اعضاي اين باند اعتراف كردند كه تا‌كنون دست‌ به ده‌ها فقره زورگيري در نقاط مختلف پايتخت ازجمله محدوده ميدان آزادي، نازي‌آباد، ياغچي آباد، صالح‌آباد، جواديه، بزرگراه تندگويان و نواب زده‌اند. پس از اعترافات اين باند ده‌ها مالباخته آنها را شناسايي كردند اما اين همه ماجرا نبود چرا كه كارآگاهان در بازرسي بدني متهمان متوجه شدند كه تمامي آنها اقدام به خالكوبي كلمه King روي دستان خود كرده‌اند.

سرهنگ داوودفرد، رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: اعضاي اين باند اقدام به خالكوبي كرده بودند تا هميشه با يكديگر اقدام به ارتكاب جرايم مختلف ازجمله زورگيري كنند. سردسته اصلي اين باند نيز جواني به نام علي است كه به «سرهنگ» معروف است. او به اين دليل به سرهنگ شهرت دارد كه درجه‌هاي سرهنگي را روي شانه‌هاي خود خالكوبي كرده بود. وي افزود: از آنجا كه تاكنون عده‌ زيادي از مالباختگان با حضور در اداره آگاهي اعضاي اين باند را به‌عنوان سارق اموالشان شناسايي كرده‌اند، قاضي پرونده مجوز انتشار عكس آنها در روزنامه‌ها را صادر كرده و از شاكيان احتمالي خواسته است براي شكايت به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 278204

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha