همشهری آنلاین: غلامحسین امیرخانی، خوشنویس پیشکسوت تازه ترین آثار خوشنویسی خود را روز جمعه ۳۰ آبان ماه در گالری ساربان روی دیوار می برد.

غلامحسین امیرخانی

به گزارش مهر، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد  غلامحسین امیرخانی روز جمعه 30 آبان ماه در گالری ساربان به نمایش در می‌آید که شامل 35 اثر تازه این خوشنویس پیشکسوت است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه از کتاب «خاطره قلم» این هنرمند که دربرگیرنده آثار تازه اوست نیز رونمایی خواهد شد.

امیرخانی سال های طولانی در انجمن خوشنویسان ایران به کار تعلیم خط پرداخته و بسیاری از خوشنویسان صاحب نام از شاگردان او هستند. برگزاری ده ها نمایشگاه فردی و گروهی در داخل و خارج از کشور از جمله نمایشگاه هایی در انگلستان، سوریه، پاکستان،فرانسه، امارات متحده عربی و ... بخشی از فعالیت های هنری این خوشنویس است.

«دیوان حافظ»، «ترکیب بند محتشم»، «صحیفه هستی»، «سرو سایه فکن»، «بهار در پاییز»، «ترجیح بند هاتف»، «گزیده دیوان خواجوی کرمانی»، «یادنامه کلهر»، «آداب الخط امیرخانی»، «مناجات امیرالمومنین»، «رباعیات خیام»، «قصیده قرآنیه» و ... از جمله کتابهای او در زمینه خوشنویسی است.

افتتاح این نمایشگاه جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16 خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای بازدید از این آثار از 30 آبان ماه تا 20 آذر همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی (مهناز)، شماره 8 مراجعه کنند.

کد خبر 277973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha