زن جوان وقتی کودک ۳ ساله همسایه را در کوچه تنها دید نقشه شوم انتقام‌جویی کشید.

دادگاه

او كه از مدت‌ها قبل از همسايه‌شان كينه به دل داشت، فرزند آنها را دزديد و با بي‌رحمي او را به قتل رساند.
بعدازظهر يكي از نخستين روزهاي آبان وقتي پسربچه 3ساله‌اي به نام عرشيا در مقابل‌ خانه‌شان در شهرستان دورود استان لرستان سرگرم بازي بود، ناگهان ناپديد شد و كسي او را نديد. پدر و مادر كودك به تصور اينكه پسرشان به خانه يكي از همسايه‌ها رفته زنگ خانه همسايه‌ها را زدند اما هيچ‌كس فرزند آنها را نديده بود. حتي در كوچه‌هاي اطراف نيز اثري از او به‌دست نيامد و وقتي جست‌وجوها به نتيجه نرسيد، والدين عرشيا راهي اداره پليس شدند و خبر از گم شدن پسرشان دادند.

  • جست‌وجوي بي‌نتيجه

با گذشت يك روز از ناپديد شدن پسربچه، وقتي خبري از او نشد، تيمي از مأموران تحقيقات براي يافتن ردي از وي را شروع كردند. جست‌وجوي اوليه پليس نيز نتيجه‌اي در برنداشت و هيچ‌كس پسربچه گمشده را نديده بود و از سرنوشت او خبر نداشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آخرين بار حدود ساعت 2بعدازظهر عرشيا در حال بازي در مقابل خانه‌شان ديده شده و پس از آن كسي وي را نديده است.

ماموران پليس كه حدس مي‌زدند پسربچه دزديده شده باشد، تحقيقات خود را روي اين فرضيه متمركز كردند. در بررسي‌هاي اوليه احتمال آدم‌ربايي با انگيزه اخاذي رد شد چرا كه خانواده پسربچه وضع مالي كاملا معمولي داشتند و از طرفي هيچ تماسي از سوي آدم‌ربايان احتمالي مطرح نشده بود. حالا قوي‌ترين فرضيه‌اي كه وجود داشت، آدم‌ربايي با انگيزه انتقام‌جويي بود. اين در حالي بود كه عرشيا بي‌سر و صدا دزديده شده بود و كسي صداي فرياد و جيغ او را نشنيده بود؛ پس اين احتمال وجود داشت فردي كه او را دزديده از قبل با اين خانواده آشنايي داشته است.

چه‌كسي با خانواده پسربچه گمشده اختلاف داشت؟ اين سؤالي بود كه كارآگاهان براي يافتن جواب آن شروع به تحقيق از همسايه‌ها و پدر و مادر پسربچه كردند. هر چند آنها در ابتدا مدعي بودند كه با كسي اختلاف ندارند اما در ادامه مشخص شد كه اين خانواده‌ از مدتي قبل با يكي از همسايه‌ها اختلاف و درگيري داشتند.

  • مظنون؛ زن باردار

طبق بررسي‌هاي پليس تنها كسي كه با خانواده پسربچه گمشده اختلاف داشت، همسايه‌ آنها بود. زن همسايه چندين بار با اين خانواده مشاجره كرده بود و از آنها كينه به دل داشت. مأموران در ادامه به سراغ اين زن‌باردار رفتند تا از او تحقيق كنند. دستپاچگي و رنگ‌پريدگي اين زن هنگام تحقيق، شك مأموران را بيشتر كرد و آنها به بازجويي‌ ادامه دادند تا اينكه زن باردار پرده از راز قتل هولناك پسربچه 3ساله برداشت.

اين زن گفت: مدت‌ها بود كه با همسايه‌ام مشكل داشتم. آنها به من تهمت زده بودند و همين باعث به‌وجود آمدن اختلافات بين ما شده بود تا جايي كه حتي چندبار مشاجره كرديم و از آنها كينه به دل داشتم. وي ادامه داد: حدود ساعت 2بعدازظهر روز حادثه بود كه ديدم عرشيا در كوچه در حال بازي است. كسي داخل كوچه نبود و در يك لحظه فكر انتقام‌جويي به سرم زد. پسربچه مرا مي‌شناخت و به همين دليل بي‌آنكه سر و صدا كند، او را همراه خودم به خانه‌مان بردم. در آن زمان تنها بودم و فكر انتقام‌جويي يك لحظه هم رهايم نمي‌كرد. پسربچه را در سطل آب خفه كردم و پس از آن به آژانس زنگ زدم و تاكسي خواستم.

به بهانه اينكه مي‌خواهم به خانه مادرم بروم، سوار تاكسي‌ شدم و در بين راه با اين ادعا كه كيسه زباله همراهم است، جسد پسربچه را كه داخل كيسه بود، در جايي رها كردم. پس از اعترافات تكان‌دهنده زن جوان، مأموران پليس همراه وي راهي محلي شدند كه جسد پسربچه در آنجا رها شده بود و توانستند آن را پيدا كنند.سرهنگ قدرت‌الله دالوند، رئيس پليس آگاهي استان لرستان با بيان اين خبر گفت: بعد از اعترافات زن جنايتكار وي بازداشت شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 276474

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha