همشهری آنلاین: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: دمای تهران از اواخر وقت جمعه ( ۹ آبان) تا پایان روز شنبه با بارش‌های پراکنده برف و باران کاهش می‌یابد.

باران

محمدعلی عزیزاقلی در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز آسمان تهران قسمتی ابری که به تدریج با افزایش ابر در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش برف و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: هوای تهران روز شنبه نیز نیمه ابری گاهی با بارش‌های پراکنده و به تدریج با کاهش ابرناکی در ارتفاعات و با بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

عزیزاقلی توصیه کرد: با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر در این مدت در سطح شهر تهران و اختلال تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر پیش از عبور از این مسیرها تمهیدات لازم از سوی مسئولان و همچنین شهروندان باید درنظر گرفته شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را 18 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود کمینه دمای امشب تهران به 8 درجه سانتی‌گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان اظهارکرد: منطقه فیروزکوه - امین آباد با منفی 3 درجه و ورامین با 19 درجه سانتی گراد سردترین و گرمترین مناطق تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

کد خبر 276453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha