همشهری آنلاین: دریادار سیاری طی پیامی فرارسیدن روز پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

سیاری

به گزارش تسنیم، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با تقدیم سلام و تسلیت دهه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت سید‌الشهدا(ع) و یاران باوفایش، سالروز تشکیل پدافند غیر عامل که در 8 آبان ماه 1390 به دلیل با اهمیت بودن آن با تصویب فرماندهی معظم کل قوا به این نام، نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.

بی‌شک، تخصص و اندیشه‌ی محافظان غیور کشورمان در حوزه پدافند غیرعامل که یکی از لایه‌های دفاعی و حساس کشور است، تمامیت ارضی و منابع و کلیه مراکز حساس، حیاتی، راهبردی و سرمایه‌های اساسی ایران اسلامی را ایمن ساخته و از هجوم همه جانبه دشمنان در امان نگه خواهد داشت.

امروز، روز مردان فکوری است که عامل مصونیت، مقاومت، پایداری و آسیب ناپذیری کشور هستند و امنیت و آرامش را با طرح‌های تخصصی و مبتکرانه و نامتقارن پدافند غیر‌عامل برای مردمان این سرزمین پاک و اسلامی به ارمغان می‌آورند و با آموزش‌های همگانی ارائه شده توسط کارشناسان این حوزه، مردم ایران اسلامی باور دارند که آحاد آنان می‌توانند با اجرای طرح‌های پدافند غیر‌عامل که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا بایستی چون شعله‌ای بلند شود، نقش اساسی در حراست از میهن خود داشته باشند و دشمنانی که قصد تجاوز به این مرز و بوم را داشته باشند، در تله و گمراهی بیندازند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به همراه دریادلان غیور خود، به منظور حفظ تجهیزات مهم و راهبردی خود در دریاها، با اقتدار و تمام توان با اجرای طرح‌های اختصاصی پدافند غیرعامل در دریا و خشکی، گام‌های اساسی در این راه برداشته است.

از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی همه همرزمان عزیزم را که در راه پاسداری از ایران اسلامی، در زمینه پدافند غیرعامل تلاش می‌نمایند را در شعاع پرمهر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ‌مسئلت می‌نمایم.

دریادار حبیب‌الله سیاری - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 276439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha