همشهری آنلاین: امام جمعه موقت قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانش‌آموزی و شهید محمدحسین فهمیده گفت: شهید فهمیده با آن شجاعت مثال‌زدنی تحسین حضرت امام خمینی (ره) را برانگیخت و جوانان امروز باید شجاعت شهید فهمیده را الگوی خود قراردهند.

فهمیده

به گزارش ایسنا، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از دانش‌آموزان منتخب بسیج دانش‌آموزی استان با امام جمعه موقت قزوین در سالن اجتماعات شهید باریک بین دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد حسن باریک بین، امام جمعه موقت قزوین ضمن در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: حضرت امام حسین (ع) ویاران باوفایش مهمترین پیامی که برای همه انسان‌های آزاده دنیا بیان کردند،اهمیت دادن به نماز اول وقت بود.حضرت امام حسین (ع) در آن واقعه عظیم نماز را اهمیت داد واین مهم برای همه شما دانش آموزان باید یک درس باشد و اگر می‌خواهیم که به خدای متعال نزدیک شویم باید به نماز اهمیت ویژ‌ه‌ای قائل باشیم که امیدواریم شما دانش‌آموزان بسیجی به این امر بیشتر توجه داشته باشید.یکی از لذت‌های یک مومن اهمیت به نماز و مناجات با حضرت حق است چراکه نماز باعث طهارت دل انسان‌ها می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین به تقویت معرفت وایمان دینی وهمچنین تحصیل علم تاکید کرد و ادامه داد: شما دانش‌آموزان باید جایگاه علمی خود را ارتقا بخشیده و بتوانید بیشتر به معرفت دینی و ایمان دینی که خدای متعال فرموده عمل کنید.

وی با اشاره به وظیفه خطیر دانش‌آموزان بسیجی در این برهه اضافه کرد: شما دانش‌آموزان بسیجی که خود در این مسیر گام نهاده‌اید،بدانید که وظیفه شما بسیار سنگین است و باید تلاش کنید که رسالت بسیجی بودن خود را در همه عرصه‌ها حفظ کنید.

وی اضافه کرد: شهدای دانش‌آموزی در دوران دفاع مقدس بخوبی از این امتحان سربلند بیرون آمودند و نمره قبولی گرفتند.

در ابتدای این دیدار، رضا اسفندیاری، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را ارائه کرد.

کد خبر 276357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha