سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

۲ دختر جوان بعد از فوت خاله ثروتمند‌شان قصد داشتند با تهیه وصیت‌نامه جعلی ثروت او را مال خود کنند اما پرستار بیمارستان نقشه‌شان را نقش برآب کرد.

چندي پيش مأموران كلانتري 107فلسطين در جريان وقوع يك كلاهبرداري قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقيق در اين رابطه پرداختند. مأموران پس از حضور در محل كه يك بيمارستان بود، متوجه شدند كه 2دختر جوان براي تصاحب ثروت يك زن دسيسه عجيبي را اجرا كرده‌اند. يكي از پرسنل بيمارستان در جريان تحقيقات به مأموران گفت:

اين زن صبح امروز فوت كرد. درحالي‌كه همه بستگانش در بيمارستان در حال شيون و زاري بودند، ناگهان متوجه شدم كه 2دختر جوان داخل اتاق شدند. وقتي آنها را زيرنظر گرفتم فهميدم كه يكي از آنها اثر انگشت متوفي را روي يك كاغذ زد و بلافاصله سعي در فرار داشت كه مچ او را گرفتم و فهميدم قصد كلاهبرداري داشته است.بستگان زن فوت شده نيز در جريان تحقيقات به مأموران گفتند: اين زن كه به تنهايي زندگي مي‌كرد ثروت خيلي زيادي داشت.

او صبح امروز به‌دليل بيماري فوت كرد. درحالي‌كه همه ما از مرگ او ناراحت بوديم و در حال گريه و شيون بوديم، ناگهان يكي از پرستارهاي بيمارستان به ما گفت كه اين دو دختر را دستگير كرده است. خيلي شوكه شده بوديم و متوجه شديم خواهرزاده زن متوفي به همراه دوستش با تهيه يك وصيت نامه جعلي كه در آن تمام اموالش به خواهرزاده‌اش بخشيده شده بود، سعي داشتند بدون اينكه كسي متوجه شود اثر انگشت اين زن مرده را روي وصيت نامه بزنند و به اين وسيله تمام ثروت او را تصاحب كنند.

بعد از اعلام شكايت بستگان اين زن، 2دختر جوان دستگير شدند. آنها پس از دستگيري به جرم خود اعتراف كردند. متهم اصلي اين پرونده به مأموران گفت: مي‌خواستم با اين كار ثروت خاله‌ام را تصاحب كنم. او پول زيادي داشت براي همين وسوسه شدم. پس از اعتراف 2متهم، هردو روانه زندان شدند و در حال حاضر تحقيقات درخصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 276250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha