همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال با اظهار نا‌امیدی از جلسه با ضرغامی گفت: آب ما با صداوسیما به یک جوی نرفت.

کفاشیان

علی کفاشیان  درباره جلسه با رئیس صدا و سیما در خصوص پیگیری حق پخش گفت: نشست صمیمانه‌ای با آقای ضرغامی داشتیم. آنها شرایط و مشکلات خود را بیان کردند، ما نیز به شرایط موجود فدراسیون و مشکلات آن پرداختیم.

وی با بیان اینکه هیچ تصمیم‌گیری خاصی در آن جلسه صورت نگرفت، افزود: ضرغامی یکی از مشکلات فعلی را عدم بودجه می‌دانست اما ما بر دریافت این حق پخش مصر هستیم چرا که حق ماست و ما نمی‌خواهیم با زورگویی حق خودمان را بگیریم.

کفاشیان گفت: در هر صورت ما بر دریافت حق خودمان از حق پخش فوتبال ایستاده‌ایم و صداوسیما نیز باید مشکلات خود را از راه‌های دیگر حل کند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حق پخش فوتبال به دولت واگذار شد گفت: دولت باید کمبود بودجه صداوسیما را جبران کند نه فدرسیون فوتبال و تا زمانی که حق پخش به حساب فدراسیون واریز نشود هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

کفاشیان با بیان اینکه اگر نمی خواهید حق پخش ما را پرداخت کنید فوتبال را به حالت آماتور در بیاورید گفت: باشگاه‌های فوتبال ما حرفه ای هستند و یکی از عواملی که آنها را حرفه‌ای کرده پخش فوتبال است و اگر این قطع شود به آماتور تغییر بدهیم.

وی یکی از راه‌های ارتقاء وضعیت فوتبال و تحقق مطالبات و دغدغه‌ها را دریافت این منبع مالی و هزینه کردن آن دانست و گفت: اگر صدوسیما و دولت نمی‌توانند حق په پحش بدهند از حرفه‌ای به آماتور در می‌آییم.

کفاشیان گفت: ضرغامی در جلسه گفت که بودجه ما 3 هزار میلیارد است که نیمی از آن را دولت و مابقی را خودمان باید تهیه کنیم و نمی‌توانیم در حال حاضر حق پخش بدهیم چرا که بودجه نیست. امیدواریم با تغییر و تحول در مدیریت صدا وسیما مشکلات مرتفع شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ماندن و یا رفتن وینگادا از تیم امید اظهار کرد: عملکرد وینگادا موود قبول نیست و با این وضعیت امیدی برای ماندن او در تیم ملی نیست.

کفاشیان با بیان اینکه در حال حاضر وینگادا برکنار نشده است، گفت: وینگادا همچنان مربی تیم امید است اما روی گزینه‌های داخلی و خارجی دیگر نیز بحث و تبادل نظر شده است.

وی در خصوص انتخاب نهایی مربی تیم امید گفت: طی چند روز آینده و حداکثر آخر هفته تکلیف مربی تیم امید نیز مشخص خواهد شد و تصمیم گیری نهایی خواهیم داشت.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سوالي در خصوص درخواست هیات رئیسه برای برکناری نبی و آیت اللهی نیز گفت: در حال حاضر پیشنهادها و درخواست‌هایی برای برکناری من هم هست.

کد خبر 276240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha