همشهری آنلاین: یک دوره مسابقات قهرمانی سه‌گانه نیروهای مسلح ویژه آقایان با حضور ۸ تیم به میزبانی خزرآباد شهرستان ساری در تاریخ ۲۵ مهر ماه برگزار و تیم نیروی زمینی ارتش به مقام قهرمانی این مسابقات نایل شد.

Swimming

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌ سه‌گانه‏، مسابقات ورزش‌هاي سه‌گانه نيروهاي مسلح كشور كه به ميزباني اردوگاه شهيد صياد شيرازي ساري برگزار شد، با قهرماني تيم نيروي زميني ارتش همراه بود.

اين مسابقات با حضور 30 ورزشكار از هفت تيم برگزار شد و در نتايج تيمي پس از نيروي زميني ارتش، تيم‌هاي يگان ويژه ناجا و دانشگاه فارابي به ترتيب دوم و سوم شدند.

در نتايج انفرادي نيز بهزاد نوبري از نيروي زميني ارتش، حسين نعمت‌خواه از يگان ويژه ناجا و رضا زارعي از نيروي زميني ارتش به ترتيب اول تا سوم شدند.

شركت‌كنندگان در اين مسابقات يك‌هزار و 500 متر شنا كردند، 40 كيلومتر دوچرخه‌سواري و 10 كيلومتر دو را پشت سر گذاشتند و قرار است نفرات برتر اين مسابقات در رقابت‌هاي جهاني سيزم كه سال آينده در كره جنوبي برگزار مي‌شود، حضور يابند.

در مراسم اهداي جوايز به نفرات برتر انفرادي و تيمي، سردار مهرعلي باران‌چشمه، رئيس تربيت‌بدني نيروهاي مسلح، علي حبيبيان، رئيس ورزش سه‌گانه نيروهاي مسلح، بابك اميرنژاد،‏ دبير ورزش سه‌گانه نيروهاي مسلح و جمعي از ورزشكاران حضور داشتند.

 

کد خبر 275946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha