همشهری آنلاین: نماینده‌ تیم‌های لیگ برتری درباره حق پخش می‌گوید حتی در صورت ضرر هنگفت، فدراسیون در ماجرای حق پخش کوتاه نخواهد آمد.

فوتبال تلویزیون

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، به عنوان نماینده و سخنگوی تیم‌های لیگ برتری در مورد مساله حق پخش، اظهار کرد: ما قطعا علاقه‌ای به راه ندادن دوربین‌ها به استادیوم ها نداشتیم، اما وقتی صدا و سیما حاضر به گفت‌وگو با نمایندگان تیم‌های لیگ برتری نشد، باید تبعات چنین اتفاقی را نیز بر عهده می‌گرفت.

آذری اضافه کرد: صدا و سیما مطمئن باشد در چالشی که به آن ورود پیدا کرده متضرر خواهد شد. این سازمان حداقل باید 600 دقیقه‌ برنامه جایگزین به جای پخش دیدارهای لیگ برتر داشته باشد و در بخش دیگری باید به فکر فشارهای اسپانسر‌ها برای پخش نشدن بازی‌های لیگ از تلویزیون باشد.

نماینده و سخنگوی باشگاه لیگ برتر در مساله حق پخش، خاطر نشان کرد: ما هم از پخش نشدن دیدارهای لیگ خوشحال نیستیم. قطعا پخش نشدن دیدارها سبب می‌شود که نتوانیم در مورد بازی‌ها نقد و بررسی خوبی هم داشته باشیم و اتفاقات داوری را بررسی کنیم.

آذری با ابراز امیدواری از ایجاد فرصتی برای مذاکره با صدا و سیما، افزود: متاسفانه تا این لحظه فرصتی در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم‌های لیگ برتری قرار نگرفته تا بتوانیم با صدا و سیما مذاکره کنیم. با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تامین درآمدهای فوتبال از خود فوتبال باید راهکاری به وجود بیاید تا حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر از سوی صدا و سیما به تیم‌های لیگ برتری پرداخت شود.

آذری گفت: حتی اگر قرار باشد در این بین با ضرر 160 میلیارد تومانی به خاطر فسخ قرارداد با اسپانسر روبرو شویم، باز هم پای مواضع خود می‌ایستیم و اعتقاد دارم در این زمینه صدا و سیما ضرر بیشتری از فدراسیون و سازمان لیگ خواهد کرد. این یک چالش باخت - باخت برای صدا و سیما و فدراسیون فوتبال است و باید به فکر جایگزین سیاست برد - برد در این قضیه باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: من از آقای ضرغامی خواهش می‌کنم که فرصتی را در اختیار مدیران باشگاه‌های لیگ برتری قرار دهد و حرف‌های آنها را نیز بشنوند.

کد خبر 275865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha