همشهری آنلاین: تیراندازی در یک دبرستان در سیاتل آمریکا دو کشته به جا گذاشت. یونایتدپرس درباره این تیراندازی در دبیرستانی در شمال شهر سیاتل آمریکا نوشت: دست کم سه نفر بر اثر این تیراندازی در مارس ویل زخمی شدند.

seattle shooting

روزنامه ی سیاتل تایمز هم نوشت: پلیس بر این باور است که فرد تیرانداز بر اثر زخم ناشی از تیراندازی به خود کشته شده باشد.
برخی گزارش‌ها شمار زخمی‌ها را تا هفت نفر هم اعلام کردند.

پلیس هم اکنون وارد ساختمان مدرسه شده است و اتاق به اتاق به دنبال یافتن عامل تیراندازی است.

رویترز هم در گزارشی درباره تیراندازی در اين دبیرستان نوشت: پلیس آمریکا در واکنش به تیراندازی در دبیرستانی در ایالت واشنگتن وارد عمل شد. پلیس آمریکا ضمن بستن ورودی ها و خروجی های مدرسه در اقدامی احتیاطی تا جایی که ممکن بود دانش آموزان را از مدرسه تخلیه کرد.

یک دانش آموز هفده ساله ی به شبکه ی تلویزیونی ان بی سی گفت که برادرش با ارسال پیامکی به خانواده اعلام کرد که یکی از دانش آموزان درکافه تریای مدرسه تیراندازی کرده است.

این دانش آموز در پیامک خود نوشت: من درکلاس بودم که ناگهان فردی صدای زنگ هشدار آتش سوزی را بصدا درآورد. ما فکر کردیم که مانور و تمرین است. از ما خواسته شد که به کلاس بازگردیم . ما می ترسیم.

اداره ی مدارس منطقه ی ماریس ویل هم در بیانیه ای اعلام کرد: مدرسه ماریس ویل هم اکنون در وضعیت اضطراری قرار دارد.
براساس اعلام تلویزیون های محلی دو نفر در این تیراندازی زخمی شدند که به صورت هوایی به بیمارستان منتقل شدند.
سخنگوی پلیس فدرال آمریکا / اف بی آی / در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن گفت ماموران اف بی آی عازم محل تیراندازی هستند تا به مقامات محلی در تحقیق از این حادثه کمک کنند.

آخرین حادثه ی تیراندازی در سیاتل در پنجم ژوئن در دانشگاه سیاتل رخ داده بود که بر اثر آن یک دانشجو کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 275791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha