همشهری آنلاین: ویاچسلاو وولودین معاون دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: تحریم‌های غرب علیه روسیه ملت این کشور را یکپارچه و منسجم کرده است.

کرملین: تحریم های غرب ملت روسیه را یکپارچه کرد

به گزارش ایرنا به نقل از بخش اخبار آنلاین روزنامه روسی ایزوستیا، وولودین روز پنجشنبه در نشست باشگاه سیاسی والدای در شهر بندری سوچی روسیه در ساحل دریای سیاه گفت: تحریم ها غرب نقش انسجام بخش بر روسیه دارند.

وی افزود: مردم روسیه به خوبی وضع سابق کشور خود را به یاد دارند و قدر ثبات و بهبودی وضعیت کشور را که نتیجه سیاست های ولادیمیر پوتین در مقام رییس جمهوری روسیه است، می دانند.

معاون دفتر رییس جمهوری روسیه به عنوان مثال به نتایج نظرسنجی اخیر بنیاد افکار عمومی روسیه اشاره کرد که بر اساس آن 84 درصد مردم روسیه از پوتین و سیاست های وی حمایت می کنند.

وی افزود: مطابق نتایج این نظرسنجی 65 درصد مردم روسیه فرد دیگری را به جز پوتین به عنوان نامزد دارای قابلیت در انتخابات ریاست جمهوری نمی بینند.

وولودین گفت: افرادی که به تاثیر تحریم ها بر روسیه و ایجاد دودستگی در جامعه این کشور امید بسته بودند، سخت در اشتباهند.

وی خاطرنشان کرد: سیاستمداران غربی ماهیت روسیه و اصول حاکم بر این کشور را درک نمی کنند، اما مردم روسیه برخلاف آنها اصول حاکم بر جامعه خود را می دانند و حملات سیاسی به رییس جمهوری روسیه را به عنوان حمله به خود تلقی می کنند.

کشورهای غربی و آمریکا در ماههای اخیر برای مجازات روسیه به خاطر اقدامات و سیاست های این کشور در مساله اوکراین چند بسته تحریم علیه مقامهای روس و شرکت ها و سازمان های دولتی و موسسات مالی این کشور اعمال کرده اند.

والدای، باشگاه سیاسی مشورتی دولت روسیه است که در چارچوب آن کارشناسان سیاسی روس و دهها کشور جهان در مورد مسایل مربوط به مناسبات بین المللی گفت و گو می کنند.

نشست های باشگاه والدای هر سال در یک شهر روسیه برگزار می شود و نشست امسال در شهر سوچی برگزار می شود که از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده و تا امروز جمعه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 275743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha