همشهری آنلاین: وزیر دفاع با اشاره به موفقیت خیره‌کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا آسیایی اینچئون گفت: پیروزی‌های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

حسین دهقان

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از انجام ورزش صبحگاهی به همراه کارکنان ستاد وزارت دفاع، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تبریک روز ورزش و تربیت بدنی خدمت ملت شریف و بزرگوار ایران به ویژه قهرمانان، ورزشکاران و کارکنان نیروهای مسلح گفت: در نیروهای مسلح تربیت بدنی و ورزش یک امر لازم، واجب و ضروری محسوب می‌شود و بایستی همه همکاران از لحاظ جسمانی، همواره آمادگی کامل برای حضور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلفی که اقتضای ماموریت آنها محسوب می‌شود را دارا باشند.

وزیر دفاع با بیان اینکه انجام ورزش همگانی ، سلامتی، شادابی، گشاده‌رویی و تقویت روحیه برای انجام بهتر ماموریت‌ها را به ارمغان می‌آورد تصریح کرد: در معارف اسلامی تاکید بسیاری نسبت به انجام ورزش‌های همگانی نظیر شنا، اسب‌سواری و تیراندازی شده که خوشبختانه این برنامه‌های ورزشی در نیروهای مسلح نیز گنجانده شده است.

سردار دهقان افزود: در مجموعه وزارت دفاع، ورزش‌های همگانی به خصوص در زمینه‌های رزمی و دفاع شخصی به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشی را انجام می‌دهند که انشاءالله تلاش خواهیم کرد تا برنامه‌های ورزشی بیشتری را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

وزیر دفاع استقبال کارکنان وزارت دفاع را از برنامه‌های ورزشی تحسین‌برانگیز دانست و تصریح کرد : ایجاد مراکز بیشتر در زمینه ورزش و سلامت ، ضمن فراهم کردن مشارکت بیشتر کارکنان در ورزش همگانی، نشاط وپویایی را برای کارکنان وسازمان به ارمغان خواهد آورد.
سردار دهقان افزود: انشاءالله ملت ما، گرایش به ورزش را بیش از پیش در درون خود نهادینه و فرهنگ ورزش و ورزشکاری را توسعه دهند و همه دست‌اندرکاران امور ورزش به ویژه در نیروهای مسلح، برنامه هایشان را به نحو مطلوبی به اجرا گذارند و اگرچه بحث‌های قهرمانی و تخصصی خاص نیز می‌تواند مورد توجه باشد، اما بایستی به طور عموم به سمت ورزش های همگانی و آنچه به سلامت افراد کمک می کند حرکت کنیم.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به موفقیت خیره کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا آسیایی اینچئون تاکید کرد: پیروزی‌های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

کد خبر 275527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha