همشهری آنلاین: هفتمین دوره مسابقات دراگون بوت آزاد کشوری در رده آقایان، جام هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۴۵۰ اژدها سوار از ۱۹ تیم در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

Dragonboot

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، این رقابت‌ها در سه رده سنی زیر 23 سال، آزاد و بالای 40 سال و در دو مسافت 500 و 2000 متر برگزار شد.

در این پيكارها 5 تیم زیر 23 سال، 11 تیم در بخش آزاد و سه تیم در رده سنی بالای 40 سال از استان‌های تهران - البرز - هرمزگان - بوشهر - آذربایجان شرقی - آذربایجان غربی - کردستان - کرمانشاه - گیلان و مازندران حضور داشتند.

کم سن و سال‌ترین ورزشکار شرکت کننده "عرفان حسینی" از استان آذربایجان شرقی با 12 سال سن و مسن‌ترین "فتح‌الله عرشی" از مازندران با 83 سال بودند که در پایان از این دو اژدها سوار تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه این دوره از مسابقات آقایان و در مسافت 2000 متر رده سنی آزاد تیم کردستان به مقام نخست رسید، در مسافت 2000 متر بالای 40 سال تیم تهران زودتر از سایر رقبا از خط پایان گذشت و مدال طلا را برگردن آویخت، در 500 متر رده سنی بزرگسالان تیم ملوان از استان گیلان قهرمان شد، در 500 متر رده سنی بالای 40 سال تیم تهران صاحب مدال طلا شد، در 500 متر زیر 23 سال تیم سکان بوشهر به مقام نخست رسید و در بخش تیمی، تیم ملوان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

کد خبر 275480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha