سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از آتش سوزی در یک انبار فرش در خیابان مولوی خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی چند ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش مهر،سیدجلال ملکی به خبرنگار مهر گفت: صبح روز سه شنبه خبر رسید که یک انبار فرش در خیابان مولوی آتش گرفته است.

وی گفت: آتش سوزی در ساعت 7.51 دقیقه صبح روز سه شنبه به آتش نشانی اعلام شد و گزارش رسید که آتش سوزی وسیعی در خیابان مصطفی خمینی نرسیده به مولوی در حال وقوع است. به همین علت نیروهای 6 ایستگاه آتش نشانی به همراه سه دستگاه خودروی تجهیزات تنفسی و نردبان بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این آتش سوزی یک انبار فرش به وسعت 600 متر مربع دارای سقف شیروانی و مملو از فرش و موکت کاملا شعله ور شد. داخل این انبار با توری های فلزی تقسیم بندی شده و متعلق به افراد و مالکان متعددی بود. زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند آتش همچنان از داخل انبار بیرون زده بود. آنها درها را باز کرده و از چند طرف عملیات خاموش کردن آن را انجام دادند و آتش را تحت کنترل در آوردند اما حجم دود و آتش بسیار زیاد بود.

ملکی گفت: اکنون آتش کاملا خاموش شده و امکان سرایت به بقیه بخشها را ندارد و لکه گیری و پاک سازی نیز درحال انجام است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: علت حادثه پس از بررسی کارشناسان مشخص می شود ولی خوشبختانه این آتش سوزی با وجود اینکه مهارش بسیار سخت انجام شد ولی موجب مصدومیت نشده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود میزان خسارت وارده به این انبار بسیار زیاد بوده است گفت: باید مالکان میزان خسارت به وجود آمده را اعلام کنند.

 

کد خبر 275453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha